wtorek, 10 lutego 2015

Msp'owe style.

#Dzień

#dobry

#wieczór!


HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI HASZTAGI....

Och tak, źle ze mną.
Dobra, spokój, chcę zrobić normalnego, spokojnego posta.
Już jestem ogarnięta. :)
Wiem, że miałam zrobić wczoraj jeszcze jednego posta, ale i tak było ich wczoraj dużo, więc zrezygnowałam.
Więc piszę dziś! :)
Ale o czym będzie post?
O stylach, jakie są na MSP.

Jest ich bardzo wiele, ale opiszę te najistotniejsze. :)
Zacznijmy od pierwszego:
Nie wiedziałam jak go nazwać, ale powiedzmy, że jest to styl:

Normalny.
(Och Shann, ta nazwa ocieka kreatywnością.) 


Witaj Mandarynko!
A może bardziej, Mandiee? B)
Nie mówię tutaj, że masz normalny styl. xD
Jest on bardzo oryginalny.
Chodzi mi tutaj o styl ubierania.
Jest on taki... normalny, zrównoważony?
Taki... elegancki?
No wiecie o co chodzi. W tym stylu staramy się ubierać tak jak w prawdziwym świecie.
Inaczej nie umiem wytłumaczyć.
Kolejny styl to...

Emo.
Chyba każdy wie o co chodzi? 

Jest to styl Emo, goth, ogólnie taki... Ponury, straszny. :)
Osoby z takim stylem przeważnie mają bladą twarz, czarne oczy, czarne lub ciemne ubrania.
Mają też dużą ilość dodatków.
Noszą często ten ,,uśmiech'', jeśli mogę to tak nazwać.
Istnieją oczywiście bardziej łagodne odmiany tego stylu.
Na przykład czarno białe ubrania i jakieś czarne akcenty.
 Oky, doky...
Kolejny styl:

Początkujący. 

Sama nazwa mówi za siebie.
Jest to styl, który posiada wiele MovieStar.
Najczęściej tych, które dopiero zaczynają swoją gre.
Nie grają na tyle długo, aby dobrze się ubierać, albo nie mają własnego stylu.
Moim zdaniem oczywiście.
Takie MS, mają przeważnie ubrania z pierwszych stron w TOP, nie zmieniają kolorów, nie patrzą na dopasowanie ubrań do siebie.
Oczywiście nie mówię, że rzeczy z TOP są złe. Chodzi mi tutaj o mało oryginalność.
Ach, masło maślane i masłem pogania.

Okej. To już ostatni styl:

VIP. 

Osoby te bardzo często mają popularne stroje dla vip'ów.
Często też występują tylko w jednym odcieniu.
Wiecie o co mi chodzi, prawda?
(Jasne, że wiedzą... xD)
No i ten teges.
Nie mam pojęcia, jak opisać ten styl.
Po prostu noszą popularne vip'owskie rzeczy, tyle. ;_;

To by było na tyle.
Jak już wspominałam, stylów jest więcej, ale nie będę się rozpisywać. :)
Do zobaczenia! :)


9 komentarzy:

  1. Ach, dziękuję za wzięcie mojego #luka. Co za zaszczyt B)
    Cóż... też muszę przyznać, że mam normalny styl. Chociaż staram się wykazać oryginalnością, ale to nie zawsze się udaje.
    Szczerze mówiąc (dobrz, pisząc) styl emo również mi się podoba *o* (ktoby przypuszczał? :")) A ten look, to po prostu cudo *-*
    O trzecim looku nie mam zdania, też takie looki tworzyłam (jeśli można to nazwać tworzeniem xdd).
    A jeśli chodzi o ostatni... to ja nazywam go "Typowymi Vipkami" :') Ach, tak bardzo XD


    Manda/Madiee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty właśnie nie masz normalnego stylu! :D
      Po prostu nie umiem dobierać słów i tyle.
      Masz bardzo oryginalny styl. B)

      Usuń
    2. Afffffff (tak, afffff, nie awwww) dziękuję, jest mi bardzo miło.
      Jednak ja nie uważam swojego stylu za jakiś oryginalny.
      Ale i tak dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  2. Hej Shann! Mam propozycję czy mogłabyś, a raczej chciała kontynuować serię ,,Shannon hackerka" ?Bardzo mi się spodobała. Lubię eksperymenty xD
    Pozdro.
    ~nati65671

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)