piątek, 27 lutego 2015

Co byśmy chcieli zmienić w MSP?

Witam ponownie!
Postanowiłam poświęcić ten post, na moje i Wasze pomysły dotyczące MSP.
Moje pomysły :
1. Na MSP mogłaby być opcja heterochromii. (Dwa różne kolory oczu) Takie jak ma Akashi np.
Jak widzicie Sei ma jedno oko czerwone, drugie żółte.
2. Na MSP mogłaby być opcja 'Zaprojektuj swojego zwierzaka'.
3. Na MSP mogłaby być opcja 'Zaprojektuj rzeczy do pokoju'.
4. Na MSP mogłaby być opcja 'Zaprojektuj tło'.

Wasze pomysły:
1. Mogłoby nie być kratek.
2. Mogłoby być mniej różu.
3. Moglibyśmy móc pisać na forum więcej tematów i dawać więcej grafów na godzinę.





Piszcie swoje pomysły w komentarzach, a ja je wpiszę w posta.
Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł.
`Zoo


1 komentarz:

  1. 1. Mogłoby nie być kratek.
    2. Mogłoby być mniej różu.
    3. Moglibyśmy móc pisać na forum więcej tematów i dawać więcej grafów na godzine.

    Pomysł na post fajny.

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)