poniedziałek, 16 lutego 2015

Informacja

Hej!

 Pewnie większość z was zauważyła już nowe tło, jest takie... ładne. Haha, ja i Patka w takich samych ubraniach, jeżeli komuś się nie podoba, to trudno. Zastanawiam się tylko nad tłem, bo jest takie rażące. Ale niech już będzie.

Drugą informacją jest to, że... mam niespodziankę. Dla redaktorek. Pewnie niedługo się skapną, ale co tam. Chcę napisać, że to jest moje podziękowanie za pisanie postów i 3,5 tysiąca wyświetleń. No to co? Dziękuję jeszcze raz♥

Pozdrawiam, i od jutra normalne posty♥


4 komentarze:

  1. Wchodzę sobie na bloggera i takie... Co?
    Wow, dziękuję Alekso. <3
    Taka kochana. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wyświetleń???
    Już dziś dodam normalny post, bo komputer jednak udało się naprawić wcześniej. :)
    Ciekawe... Domyślam się o co chodzi, ale pewnie nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. O maj gutt :oo
    Wchodzę napisać posta a tu takie "WTF CO JA MAM TYLE OPCJI?" hehe, dziękuję ❤

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)