poniedziałek, 9 lutego 2015

,,Some Love Changes Everything"

Cześć. ♥

Pewnie juz się zorientowaliście, że piszę ja. xD Czyli Ilona.

Dziś mam dla Was looczek. ♥

Nazwa to ,,Some Love Changes Everything" czyli ,,Trochę miłości zmienia wszystko".

A oto i on:

                           
Co o nim myślicie?
Nazwa i wygląd związany jest z nadchodzącymi Walentynkami.
Kolor kremowy i biały...
Jak dla mnie wygląda dobrze, ale mój gust nie zawsze pasuje innym, więc proszę o SZCZERĄ ocenę.
Kosztuje 2150 sc, ale według mnie jest tego wart.


Hm... A to skład:

                                           

Dobra, inne wersje kolorystyczne.

I wersja kolorystyczna:

                 

Tutaj delikatny, kremowy kolor zastąpiła ostra czerwień.
Według mnie nie jest zły.


II wersja kolorystyczna:
                                                                         
                                                                         
Piękne... ♥ Jasny fiolet lub przyciemniony róż, a może purpur?
Nie ważne, mi się bardzo podoba!

III wersja kolorystyczna:

Tutaj mamy już ciemniejszy, ale jakże piękny róż.
Em... I ja nie lubię rószofego...


To tyle. :)
Proszę o szczerą ocenę.
Look nie pasuję do mojej twarzy, ale nie mam sc, żeby ją zmienić.

Pozdrawiam. ♥

                                            

                                                                         

3 komentarze:

  1. Różowy najpiękniejszy od końca <3 pamiętać
    look prześliczny,
    wszystkie wersje przepiękne, renesansowe. Głupawka. Historia sama się nie nauczy! O ty... chcę więcej postów. odpisałam ba pytanie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny look. *-*
    Bardzo mi się podoba, ale nie rozumiem czemu w oryginalnej wersji buty mają taki kolor? :x
    Ale i tak piękny. :3

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)