niedziela, 8 lutego 2015

Który vip jest najbardziej opłacalny?

Dzieńdobrywieczór!
Tu Shan.
Dziś taki post odnośnie vip'a.
Powiem, którego MOIM ZDANIEM jest najlepiej wybrać.
Powiemy, które się opłacają, a które nie.


Do wyboru mamy 3 kategorie vip'a.
-Vip
-Elite Vip
-Star Vip

Porównajmy sobie wszystkie 3 vip'y:


  • Zwykły vip: Jest najtańszą opcją. Myślę, że nie jest też opłacalny. Mimo, że jest tani, to w swojej ofercie nie ma nic ciekawego. Możemy dawać 4 autografy na godzinę. Codziennie dostajemy 5 starcoins, lecz nie dostajemy żadnych diamonds. W sumie to na tyle, co może nam on zaoferować. Tego vip'a miałam może 2 razy.
  • Elite Vip: Mój ulubiony! Kiedyś to on był najdroższą opcją. Cena według mnie jest bardzo dobra. Oczywiście mogłaby być mniejsza, ale już nie narzekajmy. W tym vip'ie dostajemy 20 starcoins dziennie i 1 diamenta. Myślę, że ten vip jest idealny. Tego vip'a miałam wiele razy.
    2 razy na miesiąc oraz kilka na tydzień. Teraz też go posiadam, ale już mi się kończy.
  •  Star Vip: Kiedyś był on średnim vip'em. Teraz jest najdroższym, a zarazem najbardziej ekskluzywnym. Dostajemy w nim 40 sc i 2 diamenty dziennie! Do tego możemy dawać grafy co 2 minuty. Jednaj nie nie wiem, czy warto wydawać tyle pieniędzy na grę. Tego vip'a miałam 2 razy. Raz na miesiąc i raz na tydzień.

    Myślę, że ceny powinny być inne. Zwykły vip powinien być jeszcze tańszy niż jest. Jestem pewna, że jest on najmniej popularnym vip'em ze wszystkich dostępnych. Jest on tańszy tylko o 1 zł od vip'a Elite na tydzień. To logiczne, że każdy dopłaci 1 zł, aby mieć większe korzyści.
    Także, to się po prostu nie opłaca.
    Ja osobiście jestem fanką Elite vip'a.
    Jeśli chodzi o długość vip'a to polecam tego na tydzień i miesiąc. Ten na 3 miechy i rok to już moim zdaniem przesada. Ale jak kto woli.

    W sumie, to na tyle. :)
    Do zobaczenia! 


2 komentarze:

  1. A jeśli chodzi o vip´a, to wie ktoś czemu, gdy go kupuję przez telefon, pojawia się błąd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem data ale problem taki: Masz konto na abonament lub nie masz pieniedzy tam :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)