wtorek, 10 lutego 2015

Jak zrobić konto bez nicku?

Hej :)
Tutaj Ada. Kompletnie mi się nudziło więc poszłam zrobić sobie konto bez nicku i straszyć ludzi na chat, więc czemu by o tym nie napisać?

1. Wchodzimy na MSP i robimy sobie konto.


2. Nie przewijamy wstępu tylko oglądamy.
3. Otwieramy prezenty.


4. Wchodzimy w "Pomoc"


5. Wchodzimy w "Mój Użytkownik" 


6. Klikamy "Usuń Użytkownika" na dole.


7. Klikamy "Tak"


8. Wpisujemy login i hasło. 
9. Klikamy "Usuń użytkownika"


10. Otwieramy drugą zakładkę z MSP
11. Wpisujemy login i hasło, ale się nie logujemy

(żeby nie było zakryłam ile liter ma hasło XD)

12. W tym samym czasie logujemy się i usuwamy konto, ja polecam najpierw się zalogować.
13. I mamy konto bez nicku! :D
Screen'ów z  beki z ludzi nie dam, bo wcześniej nie robiłam, a teraz mi się chaty zwaliły ;(

UWAGA!
Na takie konto można się zalogować tylko raz!

--------------

P.S patrzcie co zauważyłam o.o


Po 1. Nie ma nas w hightscores przyjaciół co świadczy, że nie mamy nicku (:
Po 2. Nie tylko polskie MSP przejmują hackerzy..

Dobra, i to już na tyle
No to ja was żegnam
Bye :D

P.S 2: Ajm Deleted User!
Dobra, papatsy :)











6 komentarzy:

Radzę się zastanowić... ;)