wtorek, 24 lutego 2015

Jak użyć czyjejś animacji w filmie? - poradnik

Cześć. ♥

Tutaj Ilona.
Nie zdziwiłabym się, gdybyście nie wiedzieli, bo przecież dawno nie pisałam.

Przepraszam za to.
Po prostu nie wyrabiam, czasem mam już wszystkiego dość.
Ale zgłaszając się na redaktorkę wiedziałam, że będę musiała poświęcić czas.
Ale nie mogę tak...
Po prostu daję sobie czas do końca marca.
Jeśli uznam, że nie dam rady to...
To zrezygnuje z blogowania.
I tak prawie nikt nie czyta moich postów, mają najmniej wyświetleń i chyba się do tego po prostu nie nadaję.

Ale ok, znowu uciekam od tematu.

Dziś krótki poradnik, a dokładniej oczywista oczywistość, czyli jak użyć cudzej animacji w filmie.
Ale ta oczywista oczywistość dla niektórych nie jest oczywista, więc ją teraz tutaj wytłumaczę.

Niestety nasi kochani moderatorzy, którzy chcą ulepszać msp i robią dla nas wszystko co najlepsze, usunęli inną, fajniejszą opcję.


Ale ok, znowu schodzę z tematu.
A więc:

1. Wchodzimy w miasto filmów.
2. Wchodzimy w ,,Stwórz Film". xD
3. Dodajemy osobę posiadającą animację, której chcemy użyć oraz osobę, która (powtarzam się! Zła ja...) ma użyć tej animacji.
(Ile powtórzeń!)
4. Wybieramy opcję użycia animacji (oczywiście u osoby, której animacji mamy zamiar użyć).

                                                                 
Kliknij, aby powiększyć.

5. Gdy otworzy nam się pole z animkami, szukamy tej, którą chcemy wybrać.
6. Następnie (gdy już znajdziemy odpowiednią animkę) przeciągamy ms, która ma użyć animacji, na tą właśnie animację. (I znowu się powtarzam...) Oczywiście nasza ms nie musi znajdować się idealnie na tym polu, wystarczy tak jak na screenie.

                                                               
Kliknij, aby powiększyć.

I proszę:

                                                         
Kliknij, aby powiększyć.
Oczywiście potem możemy usunąć z filmu osobę, której animacji używaliśmy, animacje zostaną.


W tym poście to chyba tyle.
Postaram się jeszcze coś napisać, najwyżej potem posiedzę trochę nad lekcjami w nocy.

Pozdrawiam. ♥


                                                             




                                                               

1 komentarz:

  1. Iluś :c
    JA CIRM ZNAJDE I POTNEM MYDŁEM
    Nie, to nie możliwe fizycznie i nie wiem gdzie mieszkasz c:
    Ja czytam twoje posty, tylko ostatnio mam problemy z dodawaniem komów i nie mogé dodać.
    Pseplasam :C

    /Is.Chlopczyca\ImAFatherDaughter

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)