sobota, 28 lutego 2015

#1 Look's z motywów.

Witam ponownie!
Z tej strony Zoo.
Tytuł mówi sam za siebie. Nowa seria...
Nie wiem w sumie czemu, ale wzięło mnie coś na nią :3
Dobra. Dzisiaj zrobię kilka motywów.
 Nie ukrywam, że look nie w moim stylu, ale starałam się go zrobić jak najbardziej w stylu motywu. Chyba nie jest aż tak źle, prawda? ;3
Bardzo łatwo da się znaleźć zamienniki dla nie VIP.




















Tu również łatwo znajdziemy zamiennik fryzury. Bardzo podoba mi się ten look, tak rockowo.















Moje wytłumaczenie dlaczego użyłam tej fryzury? Nie podobała mi się ta z konkursu...
Ta, może i była z tamtego motywu, ale ta bardziej mi tu pasuje.
Jeszcze ta czerwień... DO JASNEJ CIASNEJ, MAMO KUPUJĘ VIP'A!
Mimo iż go nie chcę, to go chcę! xD
Dobra...













Muszę już kończyć tego posta. Co prawda chciałam zrobić jeszcze jeden motyw, ale nie wygląda na to, że mama mi da w go skończyć w spokoju...
... No co? Siedzę przy komputerze od godziny 9:30 a jest już godzina 15:00. Nie ukrywajmy, że jak na mnie to bardzo mało...
Pff...
Dobra, to żegnam! ^^.
`Zoo

1 komentarz:

Radzę się zastanowić... ;)