poniedziałek, 23 lutego 2015

Przywitanie ♥

Cześć :)


Tutaj Oliwia, Olka, olliwka1000. Czekaj, powtórz. Kto ? Nowa redaktorka tego wspaniałego bloga. Zgłosiłam się i proszę, Aleksa mnie wybrała. Bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję, że nie zawiodę. Mam na imię Oliwia, ale bardzo proszę mówcie mi Olka. Mam jedenaście lat i chodzę do czwartej klasy szkoły podstawowej. Mam najlepsze przyjaciółki, które uwielbiam i chłopaka. Moją ulubioną piosenkarką jest Ellie Goulding a ulubionymi kolorami niebieski, biały i różowy. Moimi ulubionymi lekcjami są lekcje polskiego a także historii. Na MSP mam aktualnie 17 level i wyglądam tak :



Myślę, że posty będą pojawiały się dość często. Pewnie kojarzycie mnie z bloga Emily. Cóż, o mnie to tyle. Przepraszam za taki krótki post, ale to tylko przywitanie. Komentujcie posty i piszcie co sądzicie. Pozdrawiam i mam nadzieję, że moje posty się wam spodobają.
Ktoś może zrobić mi logo ?

4 komentarze:

  1. Olka, jesteś. :)

    Logo bym zrobiła, ale jeśli o to chodzi, to jestem kompletnym beztalenciem.

    Czekam na pościki.
    A tak przy okazji, to zrobisz na blogu Emily ostatnią część Q&A? xD
    Ja zawsze o jednym...

    ~ ! Donata !
    ~ < Karmelove >

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Oliwka chciałam sprawdzić co tam na my best moment i ... usunełaś go :o Chcemu to zrobiłaś. Przecież to nic że odeszłam jeszcze byłaś ty i Bisz.

    ~Meruch / Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jest więcej redaktoRÓW (nie obrażam cię Kubuś;))
    Olka jak dawno nie czytałam twoich postów <3
    ~nati65671

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)