wtorek, 24 lutego 2015

Huehuehue, czyli jak wyłudzić hasło?

Cześć. :)

Tutaj znowu ja!

W tym temacie pokażę Wam jeden z głupszych sposobów wyłudzania hasła.
Zobaczcie na co natknęłam się na forum.

                                                               
Kliknij, aby powiększyć.

WTF?
Ona nam pomoże, wystarczy podać hasło...
Proszę Was!
Nabralibyście się na to?
Po prostu....
Eh...

Oczywiście są jeszcze inne sposoby wyłudzania hasła, może kiedyś o tym napiszę. xD

Pozdrawiam. ♥

A i Ada, chwała Ci!
Robisz Q&A!
Ja je kocham!
100 pytanek, co?
Hihihi....
Może ja kiedyś zrobię...

Pozdrawiam. ♥

                                                     
                                           

2 komentarze:

  1. Ilona! Bój się (d) oj z 50000000000000 pytań cię czeka... mu ha ha ha ha (d)

    Oj nie będę taka okrutna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci zadam 5000 pytań (d) xDD

    Adeł ❤

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)