środa, 18 lutego 2015

Logo dla Ady

Dzieńdoberek♥

 Ech, może znowu "trochę" przesadziłam. Nie mam serca usunąć bloga. Dziękuję za zgłoszenia i zapraszam kolejne osoby! (KLIK). A teraz przechodzimy do loga. Przygotujcie się...


Nie wiem dlaczego, ale miało być jeszcze Komentujcie <3, a tego nie ma. Logo na poziomie dwulatka. Przejechany pies (pozdro, Ada). Wiem, że ci się nie podoba. Nie musisz tego ukrywać. Ta czcionka taka podstawowa. Ale nie najgorzej! Starałam się z dwadzieścia minut!

Dobrze, no to co?

Koniec. Bardzo dziękuję za przeczytanie, jutro postaram się o #2 Funny looks. Piszcie w komentarzach jaką postać mam przedstawić!

Nie usunę bloga, dlaczego ja wypalam z takimi tekstami?

Pozdrawiam♥


1 komentarz:

  1. Piękne masz <3
    Masz talent, tylko go nie doceniasz C:
    Na pewno użyję!

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)