poniedziałek, 9 lutego 2015

Locz + New konek.

Dzieńdobrywieczór! :)
Mam dziś dla was locza.
O tak.
W sumie, kiedy go robiłam, to bardziej mi się podobał.
Teraz już nie jest on taki piękny, jaki był wcześniej.
No nic. :)
Ale zanim Wam go pokażę, zobaczymy jaki będzie nowy konkurs w ten czwartek.

Hmm... Ciekawe o czym on jest?
Hm...
Może, o...
No nie wiem. ;_;
O walentynkach?!
Tak, tak.
To logiczne, że to będzie walentynkowy konkurs. :)

Bez zbędnego gadania przechodzimy do mojej nowej kracji:


Look dalej mi się podoba.
Ale nie wyszedł tak, jak chciałam.
Kupiłam zły kolor włosów! ;_;
Gr...
Chociaż w sumie, gdyby tak spojrzeć to nie jest taki zły.
Nawet pasuje.
Look jest bardzo wiosenny i taki świeży.
Oh, jak ja bardzo chcę wiosnę.
W tych włosach się zakochałam.
Takie loczki, mry mry...
No cudne! Tylko ten kolor...
A kolor looka jest śliczny.
Nie wiem jak go nazwać.
Coś pomiędzy czerwonym-pomarańczowy i różowym? XD
Tak, pewnie tak.
Przejdźmy do składu:

Ja głupia, obcięłam cenę.
Look może nie jest najtańszy, ale też nie najdroższy.
Kosztuje: 2325 sc.
Da się przeżyć.
I ponownie widzicie spódniczkę, w której jestem zakochana. xD
Bardzo też polubiłam, te kwiatki na głowę.
No i jak już wspominałam...loki! <3
Shann jest zua, więc nie da palety. c;
W tym poście to na tyle, spróbuję wstawić dziś coś jeszcze.
Pozdrawiam!
Ps. Chce ktoś zrobić logogogo? XD




5 komentarzy:

Radzę się zastanowić... ;)