niedziela, 8 lutego 2015

Dzieńdoberek! ♥

Witojcie rodacy!
Tak, moje powitanie ♥
Jestem Milka, dla niewiedzących, bo pewnie tacy są :P
Na początek coś o mnie:
Na imię mam Kasia, a mój pseudonim to Milka (bądź Milkoczatka) i tak bym chciała być tutaj nazywana :P Na MSP mam nick: kasia3348. Mam 11 lat i jestem starsza od naszej Aleksy o dwa dni! XD Urodziny obchodzę 16 lipca. Jestem jedynaczką i dobrze mi z tym. Nigdy nie chciałam mieć rodzeństwa. Mam jednak osobę, która jest kimś więcej niż moją BFF i kocham ją jak siostrę ♥ (Tak Asiu, o Ciebie chodzi ^^). Bardzo lubię wszelakie emotikony i mogę ich często używać do postów, ale (z moich doświadczeń) nikomu to nie przeszkadza.
Jestem osobą szaloną, nawet bardzo, a także wredną. Ech, Aleksa już potrafiła zobaczyć moje drugie oblicze, ale to było na początku naszej przyjaźni i teraz mi się to już nie zdarza x3
Gram w szkolnej orkiestrze dętej na klarnecie. Nie żebym chciała... Ja muszę. Tak, muszę. Moja szkoła, jest szkołą artystyczną i jak ktoś nie będzie grał na instrumencie, to będzie dostawał niższe oceny z muzyki, a to dolicza się do średniej. W szkole dobrze się uczę. Mam same piątki i szóstki.

Jakie serie będę prowadzić na blogu?:
Tajemnice starego MSP - Jak sama nazwa głosi, ta seria będzie o tajemnicach starego MSP. Bardzo lubię o tym czytać i często "grzebię" po różnych stronach internetowych i dowiaduję się coraz więcej.
Porównania - Wysłałam taką notkę próbną Aleksie (Porównanie Nowego Pakietu VIP i Starego) i ona napisała, że bardzo fajny pomysł i czy będę taką serię prowadzić tutaj, na blogu. Owszem. Mam nadzieję, że się Wam ona spodoba.
Looki - Oczywiście będę pisać o lookach, bo (PODOBNO!) mam dobry gust :)

Pewnie jeszcze jakieś serie do tego dojdą, ale po co na razie robić ich tak wiele?

Jeszcze ja na innych grach!:
MSP: kasia3348
Transformice: Kwysoka
MineCraft: pelon

OK, kończymy tego posta! ^^
Napiszcie, co o mnie sądzicie!

Pozdrawiam,


2 komentarze:

  1. Mika! Dopiero przeczytałam post SHannon, a Ty Już dodałaś kolejne powitanie. Sory za te duże litery, ale piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię mi się podobają. :x
    Czekam na postersy. :3

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)