piątek, 27 lutego 2015

Taki sobie post + Q&A!

Cześć. ♥

Tutaj ja...
Em..czyli Ilona, jeśli ktoś nie wiem. xD


Ok, dziś post będzie o wszystkim i o niczym.
A dokładniej?
Jeśli przeczytacie, to zobaczycie.
Nie wiem, czy dodam jeszcze jakiś inny, ale muszę napisać coś na blogu Shann.
Ostatnio pisałam tutaj, a na tamtym bardzo dawno nie dodałam żadnego posta, więc rozumiecie.
Przepraszam. :c
Jutro post będzie.

Ok, ok, tylko może już zacznę o tym, o czym chciałam.

Opisze w wielkim skrócie moje ostatnie dwa dni i to czemu nie pisałam.
W środę wróciłam do domu o 19:00.
Miałam sks przed zawodami w siatkówkę, które były wczoraj (pierwsze miejsce, o yea).
Później byłam na zajęciach tanecznych, musiałam pójść, bo były ważne, ale o tym może innym razem...
Wczoraj byłam na lekcjach, na których akurat pisałam kartkówkę i sprawdzian...Tak... A potem zawody!
Były świetne.
W przerwie wchodziłam na blogi. xD
Dlatego nie mogłam napisać żadnego posta, bo całe dni miałam zawalone.
W przyszłym tygodniu też jadę na zawody.

Oki, taki nudny skrót moich dni.
Jeśli ktoś przeczytał to i się nie zanudził, to braffo, ma mocną psychikę.

I druga sprawa...
Q&A!
Tak, tak, robię.
Opublikuję dopiero, gdy Ada zrobi swoje, ale pytania możecie już zadawać (wyraziła zgodę).
:)
Aleksik (xDD) możesz się zemścić za te 100 pytań, a Ty, Oliwka za...500.
Huehuehue.

Odpowiem chętnie na wszystkie pytania (o ile ktoś je w ogóle zada).
Chociaż...
Na te bezsensowne chętniej!

Oki, post taki do dupy sobie.
Pozdrawiam. ♥

                                                           

4 komentarze:

  1. 1. Kto jest Twoim ulubionym bloggerem?
    2. Kto jest Twoim ulubionym aktorem/aktorką.
    3. W jakim stylu słuchasz muzyki?
    4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
    6. Czy lubisz robić loga?
    7. Jakie posty najbardziej lubisz pisać?
    8. Jaki jest Twój ulubiony blog?
    ` Zoo ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Lupjisz mnjee?
    2. Masz wygodny sedes?
    3. A lubisz na nim siedzieć?
    4. Gdyby masło było masłem, które jest maślane i wysmarowane masłem, nazywane MAŚLANKĄ i byłoby zmaślone lubiłabyś je dotykać? B))
    5. Podglądam twoje posty na roboczej. Hyhy
    6. Czytasz moje wypociny? :-(
    7. To dzisiaj będziesz miała do poczytania B))
    8. Daleko do 1o0?
    9. A do 50?
    10. Która jest godzina?
    11. Lubisz placki?
    12. Ziemniaczane?
    13. Wiesz, że siedzę na sedesie?
    14. Tylko w spodniach i z laptopem na kolanach, bo tylko tu mam spokój ;s
    15. Wstawisz swoją fotę?
    16. A gdybym ja wstawiła?
    17. Seventeen
    18. Jak tam twój pieseł?
    19. Kobieta z brodą B))
    20. Jak myślisz ile zadam pytań?
    21. Dużo
    22. Szmutam :(
    23. Masło się skończyło :(
    24. O czym myślisz?
    25. Gdybyś mogła wyrzucić redaktorkę z bloga wybór padłby na mnie? HUEHUE
    26. Wiem, że tak
    27 To kogo? Hyhy
    28. Idę po masło
    29. Jestem
    30. Wunchaj stopy!
    31. Żarciq.
    32. Chcesz suchargga?
    33. Siedziały na ławce dwie blondynki. Jedna mówi do drugiej. Widzisz ten piękny las? Zaś druga KAŻO MI WYJŚĆ Z KIBLA odpowiada "nie, drzewa mi zasłaniajo" :)
    34. Uzależniony komar to...
    35. Narkomar.
    75. A nie 36?
    37. Miałaś kiedyś sripa?
    38. Ja miałam
    39. Elite na tydzień.
    40. Masło + Masło = ?
    41. Jutro jadę kupić fasolki różnych smaków. HueHue
    42. Komu w pierwszej części zadałaś tyle pytań.
    43. Idę się napić coli, chcesz trochę?
    44. Adrianna czy Ada?
    45. Przedstawię ci scenkę ze scholi:k
    46. K-Katechetka, K-Ksiądz, G-Gabryśka, J-Ja
    47. "Wygłupy z Gabą"
    K: Ada! Do mnie!
    Ja: No dobrze... "wlokę się jak żółw"
    "Siadam koło katechetki"
    Ja: (krzyk) ZA CIASNO TU
    "Katechetka się odsuwa i w tym samym czasie między mnie, a nią wbija Gabi"
    G: To się nazywa refleks B))
    K i K (xd): Boże...
    J: TAK SIĘ NIE MÓWI! ;D
    The end
    48. :8=?
    49. Niedługo 50!
    50. Daleko do 50?

    Potem zadam wiecej pytań
    P.s: wszystko pisane telefonem :s

    OdpowiedzUsuń
  3. 61. Widzisz coś dziwnego w jednym z pytań i zdaniem "wszystko pisane telefonem :s"? XDD
    62. Mrr
    63. Masz ASKA?
    64. Nie mam pomysłu na pytania nooo...
    65. Idę po domestos z biedry. Cytrynowy najlepszy ta? XDD
    66. Kojarzysz coś skąd wzięłam pomysł na pytanie wyżej? XD
    78. A nie 67?
    68. Czytałaś mojego trzy członowego posta? Najdłuższy w historii B)) XD
    69. MUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
    70. Wiesz, że Aleksa się bawi w hackera i mnie straszy na MSP? hyhy xd
    71. SiedemDziesiątJeden
    72. Dwa
    73. Trzy
    74. Cztery
    75. MAJ GAD PUŚCIŁA SIĘ JAKAŚ MUZYKA A JA SIĘ TAK PRZESTRASZYŁAM XD
    76. Jaką masz średnią?
    77. Radzisz se w gimbie?
    78. Mój brat w 3 jest :s
    79. HAH, przypomniało mi się co wymyślili. Była sobie lekcja z dyrektorem i resztą nauczycieli i do Pani od fizyki czy tam chemii takie coś "Kiedy Pani da nam znów się napić kwasu?" "Nawet nam smakował" "Tylko tak wypala, że rzyganko pół nocy ;/" xdd
    80. ŁosiemDziesiont
    81. Dobra, tutaj na poważnie, bez obrazy dla nikogo, nie brać tego sobie do serca. Która redaktorka według ciebie pisze "Bo musi" a nie po prostu dlatego, że to sprawia jej to przyjemność.
    82. Wiem, że nie odpowiesz na pytanie wyżej
    83. ;s
    84. Daleko do 1o0?
    85. Będzie kilka części Q&A? Bo chce zadać 1000 pytań :) (Serio)
    86. POWIEDZ, ŻE TAAAAK
    87. :C
    88. Powtarzam się?
    89. Wiedziałam
    90. Niedługo 1o0
    91. Co byś zrobiła gdyby kibel oderwał się od tego, tego i zaczęła by się tak mega lać woda i gdyby wtedy on wyskoczył przez okno krzycząc "Co złego to nie ja! Błenos Dijas"? XDD
    92. Wiesz jaką moja wychowawczyni jest idiotką?
    93. Kazała nam napisać ogłoszenie, że na piątek 27.02 przynosimy tylko matmę i taką książkę do potyczek a w ten piątek (czyli dzisiaj) CAŁA KLASA (dosłownie) dostała jedynki ^,^
    94. Mojego brata uczyła ta sama w 1-3 i powiedział mi, żebym się nie przejmowała, bo Elszuni już daffno żyłka w dupce pękła XD
    95. Ale szybko te pytania lecą... Pamiętam jak siedziałam na sedesie i pisałam 4 pytanie i zastanawiałam się czy wybije tego 1000 :)
    96. Może dlatego, że z moim skillem w pisaniu na klawiaturze od laptopa bardzo szybko się piszę?
    97. Pomysły tak szczerze z dupy się wzięły...
    98. Jak ja to pięknie ujęłam...
    99. To co?
    1o0. Tu już się żegnamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Dlaczego lubisz Skoki Narciarskie?
    2. Co w nich jest emocjonującego?
    3. Czemu już nie piszesz na swoim blogu?
    4. Gdzie jest mój kibel?!
    5. Co z nim zrobiłaś?!
    6. Rzygałaś kiedyś tęczą?

    K@rola123456789

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)