poniedziałek, 9 lutego 2015

Mój poranek + przegląd forum

Cześć. ♥

Dziś taki typowy  przegląd forum oraz krótki opis mojego poranka. A czemu go dodaję? Zobaczycie!
Ale zaraz, kto tu pisze? Też zobaczycie!

 Dzisiejszego ranka Ilona obudziła się niewyspana. Nie mogła zwlec się z łóżka. Wzięła więc telefon i weszła na fb. Dała lajki, odpisała na wiadomości. Potem zaczęła przeglądać blogi o msp, które czyta ( blog Marci, Nat, FruGoo, Abieski, Sspectry, Emily, Iue, Oliwki, Wery, Donaty13 i Shannon. Na blogu Shann chciała się zgłosić o Hot or Not, ale nie mogła dodać komentarza.
 W końcu zwlekła się z łóżka. Umyła zęby, ubrała się, uczesała, śniadania jak zwykle nie zjadła. Włączyła TV, al nic ciekawego nie było. Posłuchała muzyki, ale zapomniała ściągnąć nowych rzeczy, więc się nudziła. W końcu poszła do komputera.
  Zaczęła myśleć o tym, jaki post dodać na bloga. Przypomniała sobie, że miał to być przegląd forum. Pomyślała, że to trochę oklepane, ale na każdym blogu taki post się znajduje. Zaczęła pisać, ale najpierw postanowiła opisać swój poranek, a czemu? Po to, aby innych zanudzić i pokazać im, jak jej ferie są ''pasjonujące''.

A teraz ok.
Przegląd forum.

Pierwszy temat, który mnie zaciekawił:

,,Co myślicie o...."
                                                       

Szczerze? Nie bardzo wiem, co napisać. Temat ma jakieś poważne i sensowne pytanie, które zmusza Nas do zastanowienie się nie tylko nad odpowiedzią, ale niektórych nad samym sobą.
Jednak dodawanie tego pytania w grze, w której grają 8-latki, to trochę nie tak.

,, uwaga!"

                                                     

                         

Em... Dobra, pierwsze zdanie ma jakiś sens. Chociaż ja i tak nie wierzę w hackerów z msp.
A dalej? Noszą fioletowe włosy i fioletowe czapki?! xD
Tak, a podane nicki rzeczywiście należą do ms uważanych za hackerów, ale oni raczej nimi nie byli.
Spójrzcie na komentarz ten pod poprawą zakratkowanych słów. xD

,,Zniszczcie mnie"
                                                  

Uwaga! Kryć się! Angie znów atakuje! 
A nie, ona tylko chwali się swoim wiekiem i tym jaka jest.
Jeżeli ktoś nie wie, to Angie uważa, że jej wszystko wolno, na swoim blogu hejtuje wszystkich.
Znana była z ''wojny'' z Babcią Lidią i Nat (XxPorshiaXx, Annabelie).



,,Chinskie kreskówki"
                                                            

Wszyscy fani Anime wkurzają się! Ona nie lubi Anime!
Te ''chinskie kreskówki lasujom muzgi"
Już tym ''lasujom muzgi" świadczy o swojej inteligencji.
Bez dalszego komentarza.


,,czemu jestem brzydka"
                                            



Tak... Temat należący do bezsensownych.
Po prostu nie wiem, co napisać.
,,Kto napisze ,,HEJ" dostanie:"
                                                   

Braffa za pomysłowość! Nikt nie napisze tak tego wyrazu, no nasze kochane kratki!

                         
W tym poście to tyle.
Idę myśleć nad kolejnym.
Pozdrawiam. ♥

                                                   

P.S. Czekam na loga dla mnie. Już 3 osoby robią. Hehe... Będę do każdego posta brała inne. xD

4 komentarze:

  1. U mnie też ferie nie za ciekawe :/ Jestem na antybiotyku i nie mg nigdzie wychodzić itp.
    Ilona, zaproś mnie na konto: kokakolka0
    Żebym mogła zrobić Ci logo, bo na Kasi nie mqm miejsca w znaj c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie od poniedziałku i ciągle tylko przy kompie :V xd
    Ilona, zaproś mnie do znaj, bo loga ci nie mogę zrobić :V

    OdpowiedzUsuń
  3. Em.. Ok, zaproszę Was, tylko ja znajdę miejsce w znay. xDD

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)