wtorek, 24 lutego 2015

Czy oni nie mają co robić?

Hejq!

Dzisiaj taki post o forum, nie druga część Co słychać na forum. Jednak Czy oni nie mają co robić. O co mi chodzi? O to:


Im na prawdę się nudzi? Rodzice go nie kochają bo zamiast IPhone 5 dostał 6 plus? Szczerze to jestem na 100% pewna, że ten temat został wymyślony dla beki. Noc Hackerów? Sorry, ale to przynajmniej na mnie nie zadziała - hackerów NIE MA. A nawet jeżeli są to dlaczego kradną konta z 10 lvl'em, a nie np. konto ! ! ! Alicji ! ! ! czy ALAKINGI? Właśnie.. "Robię 69" Kolejne dziecko któremu się nudzi więc piszę na forum tematy o takiej treści... 

Ilona zaproponowała Q&A, jeżeli chcecie możecie zadawać pytania na które odpowiem. 

Dobra muszę lecieć na zajęcia dlatego koniec taki lipny
Bye!



4 komentarze:

  1. Q&A ?! Ada, jesteś kochana!
    Zaraz będą pytanka...

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Na jakie zajęcia musisz iść?
    2. Oglądałaś kiedyś Skoki Narciarskie?
    3. Co o nich myślisz?
    4. Jakiej muzyki słuchasz?
    5. Ulubione utwory?
    6. Wygodny masz sedes?
    7. Lubisz na nim siedzieć?
    8. Wiesz, że siedzę w gimbazie?


    Eh.... Potem zadam resztę pytań.
    Głupi dzwonek...

    OdpowiedzUsuń
  3. 9. Masz drugie imię?
    10. Jesteś ze wsi czy z miasta?
    11. A mieszkasz w mieście czy na wsi?
    12. Województwo?
    13. Ulubiona książka?
    14. Ulubiony film?
    15. Ilona czy Donata?
    16. Lubisz ruszoffe wróżki? xD
    17. Czytasz moje posty?
    18. Wiesz, że wiem, że nie?
    19. Wiesz, że podglądam posty na roboczej?
    20. Robisz tak?
    21. Ulubiona liczba?
    22. A cyfra?
    23. Ulubiona litera?
    24. Ulubiony znak interpunkcyjny?
    25. Stolica Madagaskaru? Huehuehue....
    26. Twoja średnia na półrocze?
    27. Lol czy lel?

    OdpowiedzUsuń
  4. 28. Ulubiony serial?
    29. Smerfy czy gumisie? xD
    30. Donald Tusk?
    31. Wstawisz zdjęcie swojej mordki? Plose...
    32. Wiesz, że ja wiem, że ty wiesz, że ona wie, że ja wiem, że on wie, że Ty wiesz, że ono wie, że Tusk wie, że Ty wiesz, że ja wiem, że ona wie, że ja wiem, że się w tym ,,wiesz" już zgubiłam?
    33. Co masz/miałaś dziś na obiad?
    34. Ulubione jedzenie?
    35. Jak mają na imię Twoje zwierzaczki?
    36. Grasz w tfm (jeśli tak, to podaj nick)?
    37. Próbowałaś kiedyś kogoś zhakować?
    38. Co?
    39. Miałaś kiedyś coś złamane?
    40. A skręcone?
    41. Umiesz robić warkocze?
    42. Wiesz, że kiedyś zadałam jednej osobie (jeśli to czyta, a jest to prawdopodobne, to pozdrawiam) 500 pytań w Q&A? xDD
    43. Wiesz o co chodzi z 69?
    44. Grałaś kiedyś w butelkę?
    45. Opisz swój wygląd.
    46. Wierzysz w Świętego Mikołaja? xD
    47. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    48. Ulubiona postać z bajki?
    49. Zrobisz mi logom? (Nawet jak nie umiesz.)
    50. To już 50?!
    51. Jak mnie sobie wyobrażasz z wyglądu?
    52. Ulubiony przedmiot szkolny?
    53. A rzecz?
    55. A nie 54?
    55. Masz swojego bloga o msp?

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)