wtorek, 10 lutego 2015

Zapowiedź mojej serii

Hejka!

 Na blogu Emily prowadzę najwięcej serii, a dzisiaj zdałam sobie sprawę, że nie prowadzę tutaj żadnej. Wiem, wiem, blog istnieje od cztery dni, ale niektóre dziewczyny już zapowiedziały albo i zrobiły pierwsze części ich. Może to z powodu spraw organizacyjnych nie mam czasu nawet wymyśleć serii? Nie będę ściągała z bloga Emily, bo wtedy pójdę na łatwiznę a o to chyba nie chodzi, co nie? Więc wymyśliłam na razie jedną serię.  Nie wiem, czy można ją nazwać serią, bo polega ona na look'ach ale nazwijmy ją tak na razie. "Funny look's" - przychodzi wam coś na myśl? Seria chyba jest nie wykorzystywana na żadnym blogu, więc czemu by nie? Polega ona na tym, że stwarzam look'i. Ale jakie? Śmieszne. Dużo to mówi, prawda? Zadaję za dużo pytań. Jest to zapowiedź, więc wszystkiego wam nie zdradzę, bo nie będzie niespodzianki! Co to niby za niespodzianka,  skoro prawie wszystko wygadałam. Ale najlepsze zostawiłam. A kolejne serie? Na razie uporajamy się z tą. Muszę zobaczyć czy wam się spodoba. Czwartkowe nowości?  Nie, tu nie prowadzę tego. Chyba, że jakaś redaktorka chce je prowadzić  to niech napisze. Chciałabym również odpowiedzieć na pytanie Oliwii. Nie, nie wymienię się kontami. Za długo zapracowałam sobie na ten level,  aby teraz się wymieniać na 17... to aż o 20 leveli mniej! Odp. na 2 pytanie. Nie dam nikomu administratora teraz. Znamy się 4 dni, więc jak mogłam przez ten czas nabrać do ciebie zaufania? Może w przyszłości kiedyś komuś dam go, ale na razie nie planuję go nikomu dawać. Dostałam już kiedyś nauczkę. Odp. na 3 pytanie. Umiem robić nagłówki i na razie nie potrzebuję pomocy. Nie musisz mi ich robić.  I kolejna odp. inne dziewczyny też tylko piszą posty. Nie potrzebuję pomocy w wyglądzie bloga czy w innych sprawach. Wygląd zrobiłam nie dawno więc go nie będę teraz zmieniała.  Poradzę sobie,  nie musisz się bać. Jak będę potrzebowała pomocy to o nią poproszę. 

Przeczytał to ktoś?  Jeżeli tak, to brawo. Tu są ważne rzeczy,  więc lepiej, żebyś to przdczytał/a. No to co? Chyba tyle... Seria powinna pojawić się dziś lub jutro, ale nie obiecuję.

Pozdrawiam,

PS Post napisany na tablecie. Za wszelkie błędy przepraszam.  


5 komentarzy:

  1. Mnie, nie zależy na administatorze, a wyglądem zajmuję się na blogu Emily, więc czemu chciałabym go robić jeszcze tutaj?
    To Twój blog i Twoja praca włożona w niego.
    Aleksa, ale ja i Ty, nie znamy się tylko 4 dni :P I z Patrycją i Iloną też się znasz dłużej ;p
    Jeju Milka, te Twoje szczegóły... :p

    OdpowiedzUsuń
  2. To twój blog i twoja praca włożona w niego. Jeżeli wolisz nie dawać administratora to nie musisz tego robić. W sumie ja bym mogła prowadzić czwartkowe nowości. Chyba, że będzie chciał ktoś inny. Teraz mam ferie, a gdy się skończą też bym dała radę (:

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam. Mi wystarczy bycie redaktorką.Szkoda tylko, że Nam nie ufasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ;/
      Aleksa np. ze mną, Iloną i Patrycją już się znasz dość długo, więc (bynajmniej ja) myślałam, że masz do mnie zaufanie... :c

      Usuń
    2. Wam ufam, jednak chodzi mi o Oliwkę.

      Usuń

Radzę się zastanowić... ;)