środa, 10 czerwca 2015

Kto tu zawitał? o.O

No witam, witam!

Tutaj nowa redaktorka na okresie próbnym c;
Bardzo się cieszęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę[...] że się dostałam. Dziękuję PerfectDay, Oli... A przede wszystkim Adzie :* Dziękuję ci... za wszystko, za to że w ogóle dałaś mi tą niepowtarzalną szansę. I tak zresztą nie popiszę tu zbyt długo, bo wiem, że Juls wygra (jesteś dla mnie za dobra, kocham twoje posty!) :( Ale póki co, korzystam z tej niezwykłej, biedronkowej promocji i pisze tu!!!!!!111 XDD Jeszcze raz dziękuję!
Dzisiaj przygotowałam dla was post... głównie o mnie, bo przecież musimy się lepiej poznać c: Przepraszam też od razu za długość posta, następne będą dłuższe, bo po prostu nie mam tu za bardzo dziś o czym pisać, przedstawianie się chyba nie trwa długo?
Ok Yousainqo, przestaniesz memlać językiem i przejdziesz wreszcie do rzeczy?
Dobry pomysł :*
Nazywam się Milena i mam 12 lat. Chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej. Z nauką nigdy nie miałam problemu. Zawsze dostawałam same czwórki, piątki i szóstki. Trenuję lekkoatletykę od dwóch lat i gram na gitarze od półtora roku (: Moją największą pasją jest moda, blogowanie, literatura, rysowanie, projektowanie, sztuka itd. Mam długie, jasne włosy i brązowe oczy. Może kiedyś pokaże wam mój ryj, który został zrobiony z ziemniaka xp Jestem raczej przyjacielska, pomocna, ambitna i hojna, ale potrafię też być arogancka, uparta i baaaaardzo wrażliwa, szczególnie na rzecz zwierząt. Wolę zwierzęta niż ludzi, sama mam świnkę morską o imieniu Grusia c; Lubię słuchać muzyki Ellie Goulding i od nie dawna także zespołu 30 Seconds to Mars ♥ Mam też wiele znienawidzonych artystów, których nie będę wymieniać, bo przecież ktoś ich może lubić :)) Często oglądam różnych youtuberów, najczęściej Stuu, littlemooonster96, Marysia Oliwia, Kaiko i Quick. Jeżeli chodzi o MSP, to swoją przygodę z tą grą zaczęłam już bardzo dawno temu, jednak obecnie gram na koncie Yousain i mam 12 poziom. Możecie zapraszać do znajomych, przyjmę KAŻDEGO, bo nie jestem osobą która patrzy na lvl i denerwuje mnie to, że 5 lvl niby musi być taki słabszy od np. 24... ;-; Niektórzy ludzie na MSP są naprawdę wredni, gdy już osiągną wysoki lvl (przepraszam, że się ciągle powtarza!) to CZASEM zaczynają bardzo #szpanowaćB) ale mimo to bardzo lubię tą grę. Na MSP najbardziej kocham tworzyć filmy i looki♥ Mam ich dość sporo ;p Zastanawiałam się, co by tu jeszcze dodać... Bo mi się wydaję, że wszystko co powinnam już powiedziałam :) Na koniec dam kilka #skrinuf z mojej gry i inne takie zdjątka (żeby tylko nie było tak nudno!).
Aha!
Mam do was wieeeeelką prośbę, bo wiem, że jesteście bardzo zdolni (: A mianowicie... Nie umiem robić lóg ;'( A tak bardzo chciałabym je mieć! Proszę, pokażcie swoje zdolności i zróbcie mi logo (jeśli tylko chcecie). Może być w dowolnym stylu, najbardziej lubię takie Kawaii i ponure, smutne, CZARNE ♥ Nomć, oczywiście jest nagroda. Najładniejsze logo wygra prezent do 700sc z listy życzeń i graf! Tak wiem, nagroda marna, ale kiepsko z moimi funduszami XDD Żeby wziąć udział w konku, należy tylko zaprosić mnie do znaj na MSP (Yousain) i wysłać mi swoje logo na yousainka@gmail.com
Gdy będę miała takie ładne logo, po prostu będzie mi się milej pisało posty wiedząc, że na samym końcu je wstawię i takie #wow ♥
Okay, teraz czas na kilka zdjęć! <3
A oto ja ze świeżym lookiem i statusem! :D
26 tyś do next levelka i marna ilość hajsu! xDD
Tylko 104 znay! Spokojnie możecie zapraszać, zmieszczę was! c;
ProfileQ ;3
Kocham wilki i księżyce ♥
Faza na to zdjęcie o.O
Okay, więc to by było na tyle ;D
Nie zapomnijcie zostawić komentarza, to bardzo motywuje (jak znam życie to pójdzie fala hejtów na mnie -.-).
Piszcie w komach co o mnie sądzicie, może podsuniecie jakiś pomysł na serię? :) Pamiętajcie też o logach!
No to papatki kochani! :*
~Yousain

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy, no to co ja sądzę...
    Że jesteś FAJNA! :P
    Tyle chyba wystarczy. :)

    Czemu napisałaś PerfectDay, a nie imie? :c
    Jak coś, to jestem Ilona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sry, nie wiedziałam jak wolisz :(
    Tak tak, wiem, że jesteś Ilona c;
    Wybacz, następnym razem napiszę inaczej (po prostu chciałam skrócić) ale zresztą wiesz, nie znam cię jakoś mega dobrze ;p
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)