niedziela, 28 czerwca 2015

1# Starcie tytanów

Heiii ^^

Dzisiaj obiecany, pierwszy post z nowej serii ,,Starcia Tytanów''! :P Jakby ktoś nie wiedział o co chodzi w tej serii, to po prostu zajrzyjcie na mój ostatni post, gdzie tłumaczyłam 'jaki jest jej sens' (: No więc jak już znacie zasady, w dzisiejszym poście zajmiemy się UBRANIAMI (czyli pojedynek między dwoma bluzkami, sukienkami...itd.). Będziemy porównywać: bluzki, sukienki, długie spodnie, spódnice, buty, akcesoria i włosy. Czyli aż 7 pojedynków! Życzcie mi powodzenia z pisaniem, haha :d A tak pozatym, to nie mam już nic do gadania, więc zaczynamy!!!11!!

1 STARCIE: Bluzka ,,Simply Valentine'' VS Bluzka ,,Cool to be Kind''
Simply Valentine (400 sc, bez vip):

Cool to be Kind (525 sc, bez vip):

Hmm... No więc tak. Myślę, że 1 bluzka jest taka bardziej elegancka, ma kołnierzyk i bardzo krótki rękaw, jest naprawdę ładna, a szczególnie jak się ją całą pokoloruje na jakiś jednolity kolor. Z kolei 2 bluzka też jest spoko, ma ona taki fajny dekolt na jedno ramię, co mi się osobiście bardzo podoba, jest też taka bardziej ,,tunikowata'' i ma długi rękaw. Bardzo kolorowa. Myślę, że obydwie bluzki są naprawdę ładne, jednak do gustu bardziej przypadła mi bluzka numer 1. Jest skromna, elegancka i całkiem tania, w przeciwieństwie do tamtej. So, winner is... ,,Simply Valentine''!

2 STARCIE: Sukienka galowa ,,Picture Perfect'' VS Sukienka galowa ,,Layered Gala''
Picture Perfect (3200 sc, bez vip):

Layered Gala (2000 sc, bez vip):

Po pierwsze to zwróćcie uwagę na ich ceny!!!!! 2000 sc i 3200 sc??!! Czy MSP porąbało!!?? Co to sukienki z kolekcji McQueena??!! Masakra. Eh, dobra, już przestańmy się użalać xDD No więc 1 sukienka... Jest OK ale... po pierwsze: CENA, a po drugie: kolejny błąd! Czy zauważył ktoś, że taki jakby dół tej sukienki (ta wielka bombka xd) jest trochę za nisko? Dziwnie to wygląda, wolałabym, żeby zaczął się on trochę wyżej, gdzieś tak w talii, wtedy ta sukienka byłaby o niebo ładniejsza. Z kolei druga sukienka jest co prawda tańsza o 1200 sc (chwilka, idę po kalkulator... xDD) ale i tak droga. Choć akurat widzę w niej więcej piękna niż w tamtej sukience. Zmieniłabym tylko (ceneeęęęęęęę!!!) te ramiączka. Wolałabym, żeby ich nie było i ta sukienka byłaby wtedy taka bez ramion, tylko z zapięciami z tyłu pleców. So, winner is... ,,Layered Gala''!

3 STARCIE: Spodnie ,,Spiky Star'' VS Spodnie ,,Aiming High''
Spiky Star (650 sc, bez vip):

Aiming High (575 sc, bez vip):

1 spodnie są takie bardziej ,,gwiazdorskie'' i błyszczące. Niestety są też dość drogie, 650 sc? To nie jest warte swojej ceny. Niezbyt mi się podobają te getry/legginsy. Jakby nie było tych żółtych kropek to by już było lepiej, bo te kropki kojarzą mi się z jakimiś mini lampkami-reflektorami. Taa, #ŚwiecąceGetry xdd No to przejdźmy do numeru 2. Te spodnie mają dziury (według stylu grunge) i lekko podwinięte nogawki. Mimo tych małych dziur, one mi się wydają takie grzeczne :3 Podobają mi się te spodnie. Pasują niemal do każdej bluzki i są po prostu takie casualowe (na codzień, np. do szkoły) i ładne! So, winner is... ,,Aiming High''!

4 STARCIE: Spódnica ,,I'm Right Here'' VS Spódnica ,,Mettalic Era''
I'm Right Here (500 sc, bez vip):

Mettalic Era (575 sc, bez vip):

Hmm... Od razu mówię, że obie spódniczki są bardzo ładne. Pierwsza sprawia wrażenia takiej bardziej sztywnej, wyobrażam to sobie tak, że jest tam jakaś miękka tkanina, a na nią nałożony jakiś tiul, lub bardziej zwiewna tkanina. Z kolei ta druga spódniczka jest położona wyżej od drugiej, co mi się bardziej podoba (jeżeli nasza ms nie ma bluzki możecie to zobaczyć: w pierwszej widać pępek, w drugiej nie) ;p Jest ona też taka bardziej skromniejsza i pasuje do większej ilości bluzek. Muszę przyznać, że nie jest to łatwy wybór, gdyż obydwie chciałabym mieć w swojej szafie (ale fundusze nie pozwalają...), jednak postawie na elegancje, praktykę oraz skromność i wybiorę spódniczkę numer 2! So, winner is... ,,Mettalic Era''!

5 STARCIE: Czółenka ,,Classic Fabulous'' VS Czółenka ,,Pumped Up''
Classic Fabulous (625 sc, bez vip):

Pumped Up (600 sc, bez vip):

Ok, więc pierwsze szpileczki są takie np. do sukienki galowej. Są po prostu bardzo skromne i eleganckie, bardzo je lubię, choć są okropnie drogie. Za to pasują niemal do każdego outfitu :) Drugie buty są też mega ładne. Widziałam takie w necie w prawdziwym świecie już mnóstwo razy, mają gruby obcas (ale nie jakiś super wysoki) i urocze, cienkie sznuróweczki (styl trochę jak Violetta ;-;). Są takie bardziej ,,rozbudowane'' od tamtych pierwszych i... trochę ładniejsze. Chyba sobie je kupię ^^ So, winner is... ,,Pumped Up''!

6 STARCIE: Okulary ,,In Hair Glasses'' VS Okulary ,,Bright Eyes''
In Hair Glasses (350 sc, bez vip):

Bright Eyes (400 sc, z vip):

Pierwsze okularki są pewnie wam bardzo dobrze znane. Sama osobiście je bardzo lubię, a w szafie mam ich po dwie pary. Pasują niemal do każdego stroju (no może tylko nie do jakiejś sukni galowej!) i są naprawdę fajne :) Drugie zaś okulary są droższe i wymagają statusu VIP. Niestety uważam, że nie należą do najładniejszych. Oczy w nich tak brzydko prześwitują... Nie, po prostu nie. So, winner is... ,,In Hair Glasses''!

7 STARCIE: Włosy ,,Dusty Locks'' VS Włosy ,,Dusty Flows''
Dusty Locks (600 sc, bez vip):

Dusty Flows (525 sc, bez vip):

#AAAAA#ONE#MAJOM#TAGIE#SAME#NASWY#NA#POCZONTKU!!!1111111 CZY TO SPRAWKA ILUMINATÓW?!!!!!111?//1!!
Dobra, ogar. XD
No więc tak. Pierwsze włoski mają taki słitaśny kucyk z boku, małą grzywkę na bok i są naprawdę OK, chociaż w sumie to nie powalają, bo mam wrażenie, że wyglądają troszkę tak...niechlujnie? Przejdźmy do następnych. Drugie włosy... są też OK, ale ja bardzo nie lubię takiej grzywki (na Moviestarplanet). Do gustu tym razem przypadły mi włoski numer 1. So, winner is... ,,Dusty Locks''!

I w ten sposób dobrnęliśmy do końca pierwszego postu z serii ,,Starcie Tytanów''. Mam wielką nadzieję, że post wam się spodobał. Pisałam go *liczy, liczy!* ponad 4 dni! Ale ja się poświęcam XDD Tia, #szczerość. Dobra, nie mam już tu nic do gadania, bo trochę mi się śpieszy, muszę jeszcze napisać jedną notkę próbną. Więc kolejny post z tej serii może pojawić się już niebawem, zależy czy będziecie chcieli ;) Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach i oceniajcie!
No to pa =^.^=

~Yousain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)