czwartek, 25 czerwca 2015

Wywiad z Przytul mnie prosze cie. + Art z osobami ,które mają dużo zwierzaków.

Hejoszka ;).W tym poście przygotowałam dla Was 1 wywiad !

Wywiad z Przytul mnie prosze 

Ja piszę na niebiesko a ona na pomarańczowo.

Ja : Cześć ;).Mogłabym z tobą przeprowadzić wywiad ? 
Pmp : Tak , oczywiście.
Ja : Więc jak masz na imię ?
Pmp : Martyna
Ja : Jak dowiedziałaś się o MSP ?
Pmp : Moja znajoma mi powiedziała.
Ja : Od ilu lat jesteś na MSP ?
Pmp : Prawie 2 lata.
Ja : Co byś zmieniła w swojej moviestar ?
Pmp : Pierwsze ,co planuje to zarobić trochę kasy i zmienić swój wygląd .
Ja : Coś po za tym ?
Pmp : Niekoniecznie.
Ja : Czy znasz kogoś z MSP w świecie realny m?
Pmp : Tak.
Ja : Jeżeli nic po za tym , to dziękuje za wywiad.Chcesz kogoś pozdrowić ?
Pmp : Nie i ja też dziękuje.

Teraz ten artbook : (Art nie jest mój , skopiowałam go z pozwoleniem )
























Enter




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.

.
.
.
.


Kocham Enterka *.*



Dużo ich jest .... Ja w godzinę zarobiłam około 5500 sc . Bardzo dużo...


Żegnam się z wami ;).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)