poniedziałek, 8 czerwca 2015

Ajć, wyniki + przerwa, zawieszenie bloga?

Czesc
Tutaj Ada. Wybaczcie. Wyniki mialy byc 15 maja a sa 8 czerwca..
W kazdym badz razie wszystkie notki mi sie podobaly, ale dopatrzylam sie kilku bledow.
Na okres probny przechodza...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wszystkie z was ^·^
Nie umiem wybierac inaczej. No sorry.
Podajcie w komentarzach swoj gmail.
----
A tak poza tym na blogu nie ma juz postow. Odeszla Zoza, ktora podtrzymywala ten blog. Zastanawuam sie nad zawieszeniem bloga do konca roku szkolnego.

Pozdrawiam was. Piszcie w komach co o tym sadzicie.
#Adziuch

8 komentarzy:

  1. Może spróbujcie przekonać Zoze do powrotu? Znam ją dość dobrze, wiem, że męczy się z tym, że was zostawiła i wien również że jej zależało i dalej tak jest.
    Patryk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech nic nie robi na siłę. Jeżeli będzie chciała wrócić, niech do mnie napisze :)

      Usuń
    2. No to będę jej truł B), ona jest za dumna, żeby sama się zdecydowała poprosić, ale czuje że niedługo się da mi przekonać... Znam ją na wylot.

      Usuń
  2. Ojeju super, ale się cieszęęęę! XD
    Mój gmail:
    yousainka@gmail.com
    Pozdro B)
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! :)

      I gratuluję wszystkim! <3

      A jeśli o mnie chodzi...to nie jestem tu potrzebna i tak nic nie piszę...

      Usuń
  3. Fajny wygląd bloga ;D Odeszłam z MSP, a raczej oddałam konto. Więc... Dziękuje ale nie mogę tu pisać ;-;

    ~Jelly

    www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To już dla mnie normalne, że dostaję się na blogi xD Mail; julcia4x@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)