poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wyniki konkursu na loga! :3

Heiii ^^

Heh, żeby mnie było łatwiej poznać, od dziś ,,Heiii ^^'' to będzie moje stałe przywitanie xD
Tak w ogóle tu Yousain. Tak wiem, przepraszam OGROMNIE za to, że wcześniej pisałam posty co 2 dni, a teraz taka wielka, tygodniowa przerwa. Jak wspominałam na końcu mojego ostatniego posta, wyjechałam na Grecką wyspę. Ciągle są jakieś wycieczki, idziemy na basen, nad morze, jemy... Po prostu nie miałam czasu, żeby napisać choć DWULINIJKOWY post. Możliwość pisania miałam tylko w pokoju, a i tak w nim tylko spałam, a potem wycieczki, wycieczki, wycieczki... Co prawda teraz nadal jestem jeszcze w Grecji, ale specjalnie namówiłam rodziców, żeby sami poszli na basen, a ja się później dołącze. Przepraszam. A tak w ogóle to blog upada ;c Trzeba się wziąść w garść, jutro wracam i napiszę normalnego posta. Postaram się pisać codziennie, jak nie to przerwa max. 2 dni. Ok, ale to przeciez nie o tym ma być dzisiejszy post. Dziś ogłoszę, kto wygrał konkurs na loga. Wszystkie loga były wspaniałe, ale jak mawiają 'zwycięzca jest tylko jeden'. A jest nim..!
































































Jeszczę troszkę...































































































































































B)































































































































Cierpliwy jesteś...































































































































Ekhem, ekhem!







































































Więc jak wspominałam, zwycięzcą zostaje...





























































































































































LitttlePrincess! (bez wykrzyknika)
Gratuluję!!! Twoje logo bardzo przypadło mi do gustu, jest skromne, ale zarazem takie, jakie lubię! <3 Fajna czcionka, tło... Do czego tu mogę się przyczepić? Chyba do niczego ^^ Dziękuję za takie piękne logo i gratulacje! Z tego co widziałam, masz też nowe konto: Xeilie, więc na to konto wysłałam ci prezent z L.Ż C: Jeszcze raz gratuluję LitttlePrincess (Xeilie)!
Hmm, to by chyba było na tyle. Żegnam się z wami moim nowym, przepięknym logiem :3

~Yousain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)