środa, 1 lipca 2015

Wyniki konkursu na redaktora ETAP II

Hejejejeł
Tu Ada. Z racji iż na wczoraj był termin wyników II Etapu przygotowała je dla was dzisiaj.
Udział brały w nim dwie dziewczyny. Julka i Yousain
Zacznijmy podsumowanie!

Julka:
Częstotliwość pisania: No i tu się nie popisałaś :\\ Niestety, ale tutaj dam Ci tylko 1/10..
No i co dalej. Jak nie napisała żadnego posta inne kategorie są nie potrzebne...
Przykro mi, ale niestety się pożegnamy :\

Yousain:
Częstotliwość pisania: Yousain za to starała się pisać co dwa dni, więc dam Ci tutaj 7/10
Tematyka pisania: Tutaj posty są ciekawe i starasz się by były wystarczająco długie. Chyba tu się niczego nie przyczepie 10/10
Błędy: Dopatrzyłam się kilku literówek, ale to może się przy darzyć każdemu! 9/10
Umiejętność dodawania screenów: Tutaj się również niczego nie przyczepię. 10/10

Tutaj zdobyłaś 36 pkt na 40 możliwych więc oficjalniw mogę Cię przyjąć na bloga! :)

Gratuluję jeszcze raz i pozdrawia
Enq

3 komentarze:

  1. O boże, dziękuję!!! <3 <3 <3
    Nie wiedziałam, że uda mi się aż tyle osiągnąć :)
    Julie, może twoje posty nie pojawiały się za często, ale z tego co widzę masz do ogarnięcia dużo blogów... Na których piszesz świetne posty, gratuluję c:
    Także jeszcze raz dziękuję, jestem przeszczęśliwa!
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  2. No, mam za dużo blogów do ogarnięcia, przepraszam. Nadal oczywiście będę czytać tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. łata faQ obym się wyrabiała z blogami bo pisze na około 6-7 (dodać tg to 8)...Kurcze
    ~iue

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)