wtorek, 7 lipca 2015

Loga na zamówienie! Zapowiedź serii!

Heej! ^^

W tym poście przychodzę do was z taką jakby ,,nową serią'' pt. ,,Loga na zamówienie''. Będziecie się mogli zgłaszać po loga od #miszcza#logóf#czyli#mnje#B) Nie noo, żart :p Szczerze mówiąc to nie jestem jakąś perfekcjonistką ,,w tej dziedzinie'', ale ostatnio robienie lóg sprawia mi dużą radość :3 W ostatniej mojej notce pewna użytkowniczka mnie właśnie o to poprosiła, żebym stworzyła taką serię. Pzdr dla niej xDD
Co musicie zrobić, aby się zgłosić po logo?
1. KONIECZNIE zaprosić mnie do znajomych (Yousain).
2. Napisać zgłoszenie w komentarzu pod TYM postem.
Proste, prawda? c;
Ale zaraz, zaraz!
Jak powinno wyglądać to zgłoszenie? Oto przykład:

Poproszę logo.
Styl: Kawaii
Cytat: ,,I'm so pretty girl!''
Look: ,,Pink <3''
Na MSP nazywam się superlaska123874xd
I dla pewności, macie też tu drugi przykład:

Proszę o logo.
Styl: Ananas!
Cytat: ,,Happy and pretty, pineapple girl!''
Look: ,,Color 123''
Na MSP jestem Lolinkalis101

Heuheu, czyli jak widzicie-nie trzeba zbyt wiele, żeby się zgłosić c;
Napiszcie styl w jakim ma być logo (np.Kawaii, Mroczne) lub jaki motyw (np. Arbuz, wata cukrowa). Następnie cytat, jaki sobie wybierzecie. Kolejną rzeczą jest look. Oczywiście jeśli chcecie, żebym sama coś wybrała, to nie musicie pisać jego nazwy ;3 Więc albo piszecie, który konkretnie chcecie look, albo sama dobieram. I ostatnią rzeczą (chyba najważniejszą) jest nick. Napiszcie koniecznie, jak się nazywacie na MSP *>* Jak tam jeszcze będziecie chcieli, w zgłoszeniu możecie napisać jakąś uwagę, np. ,,Na MSP jestem sweetlola67587687100, ale nie pisz mojej nazwy, tylko zamiast jej napis: ,,Czekoladkaaa! <3''. Lub: ,,W Logu daj tylko jedną moją postać i daj animację ,,Bubblegum''.
Wszystko jasne? Mam nadzieję, że tak :) Zatem zachęcam do zgłaszania się w komach, każdemu zrobię logo!
Na koniec jeszcze taka mała informacja, a mianowicie w piątek wyjeżdżam, więc radzę się zgłaszać byle przed piątkiem, bo jak nie zdąże to loga zaprezentuję po piątku. Nie sądzę, żeby tam gdzie jadę był internet ;/ Ale spoko, jeszcze zostało kilka dni.
Hemm, no to chyba wszystko jak na dziś.
Do następnego postu, kochani, pamiętajcie: ZGŁASZAJCIE SIĘ! <3
Ogromnie mi przykro, ale jestem na telefonie, więc dziś bez loga :((
Bay, bay!
~Yousain

2 komentarze:

  1. Pierwsza ide czytać posta.
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Mam cie w znać.
    2. Zaskocz mnie. Sama sobie wszystko wybierz.
    3. Na MSP Selenne

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)