niedziela, 5 lipca 2015

Coś o mnie...15 faktów o Mnie :3... Nowa seria :D

Hajsonik ! :D...Ten post nie jest w żaden sposób skopiowany od innej redaktorki (Yousain)..Po prostu to było co pierwsze przyszło mi do głowy ;P..

Fakty o mnie :
1.Mam na imię Ola, a na drugie Joanna (ciekawe, czy mama, czy tata myśleli jak dali mi to 2 imię CX)
2. Mieszkam na Wsi, w Województwie Kujawsko-Pomorskim, ale pochodzę z Warszawy jakże naszej pięknej stolicy p: .
3. W mojej kochaniutkiej rodzinie (Pozdrawiam ;*) jest gen białactwa O-o..I po 40 mogę być cała biała D: .
4.Jeszcze daleko (Odwołuje się do faktu 3)
5. Nie lubię ludzi, którzy każą się uważać za Świętych
6. Płaczę, bo Blog bez Adzioka i Naszej Alexy to nie to samo...Sorry, is cry :""(...
7. Help me to ... Mam 11 lat rocznikowo...10 skończone..
9. Zauważyliście, że nie ma 8 faktu ? XDD


10. Za chwile podam wam moje ulubione piosenki (Ten fakt będzie bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo długi) : 
Wychodzi, że często słucham rapu...Dalej ! :D
11. Lubię Bardzo Robić Looki :D
12. Nigdy nie chcę się kłócić, ale obronie w słusznej sprawie
13.Mam dużą rodzine...Około 300 - 400 osób w całej Polsce, a za granicami mamy ze 100
14. Mam brata, którego nienawidzę szczerze XC.
15. To już koniec

Nową serią będzie odwzorowywanie twarzy moviestar . Zgłaszajcie się w komentarzach.

Pozdrawiam ♥ 



7 komentarzy:

Radzę się zastanowić... ;)