czwartek, 2 lipca 2015

Poznajmy się bliżej! - 20 faktów o mnie ♥

Heej! ^^

Z tej strony (jak się już pewnie domyśliliście) Yousain i jestem meegaaaaaa szczęśliwa, ponieważ należę już do stałych redaktorek tego bloga! :) Bardzo dziękuję! (♥x100) Dlatego żebyście mnie lepiej poznali, zorganizuję 20 faktów o mnie c; Nie będę was ,,cyganić'' i mówić same bzdury, tylko będę w 100% szczera. Okay, więc w sumie możemy zaczynać!
1. Mam na imię Milena i mam 12 lat.
2. Trenuję lekkoatletykę od 2-3 lat i gram na gitarze od prawie 2 lat.
3. Moje pasje to moda, rysowanie, projektowanie, aktorstwo i śpiew.
4. W przyszłości chciałabym zostać projektantką mody lub aktorką.
5. Moje ulubione emotki to: c; *-* :3 =^.^=.
6. Moja średnia to coś koło 5.50 (piąta klasa).
7. KOCHAM wszelkie kolorowe i pachnące płyny do ciała, mydełka, kulki do kąpieli... itd.
8. Jestem straszną arogantką :'C
9. Spędzam na youtube i blogach o MSP pół życia XD
10. KOCHAM się przebierać i tworzyć różne fajne looki/outfity :3
11. Chodzę ubrana we wszelkie kołnierzyki, koronki, zwiewne tkaniny i ciekawe aplikacje, nie znoszę zwykłych T-shirtów z nadrukami >.<
12. Mam facebooka i snapchata, których wam nie podam, heuheuheu xD
13. Jestem bardzo wrażliwą osobą.
14. Jestem PotterHead ^^
15. Kocham zwierzątka, a najbardziej świnki morskie.
16. Mam jedną świnkę morską, która nazywa się Grusia i bardzo ją kocham, jest ona nieduża, ma gładkie futerko i jest rudzielcem *-*
17. 100 razy bardziej wolę laptop/komputer niż telewizor, którego nigdy z własnej woli nie włączam.
18. Gram w transformice (baaaaaaardzo rzadko) i nazywam się tam Janellemoon (czyt. Żanel mun).
19. Moje ulubione przedmioty w szkole (tsaa, są wakacje a ja o sql gadam xd) to plastyka, muzyka, polski i angielski. Nie lubię majcy i techniki :@
20. Nie lubię owoców morza choć nigdy żadnego nie jadłam, za to uwielbiam jeść wszelkie makarony, ryże i kasze.

Hyhy, no i dobrnęliśmy do końca! Mam nadzieję, że wam się przyjemnie czytało :)
Więc do następnego postu (już o MSP)! ^^

~Yousain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)