czwartek, 9 lipca 2015

Moje wspomnienie rodem ze Starego MSP

Hejo Hejo Hejo ~! :*...Odbanowali mnie :")...Szybciej niż było napisane xD...
W Moim dzisiejszym Poście będą opisane Moje Wspomnienie ze starszej Wersji MSP...

Wspomnienie nr.1 pt : "Jak kiedyś ubierali się ludzie ze Starego MSP"
Na MSP dołączyłam około 27 stycznia 2011 roku, choć na iue mam na profilu datę 20 Luty 2012
doskonale pamiętam stare MSP.W 2011 miałam około 6 lat...Nie będę was zanudzać faktami.Zaczynamy Wspomnienie : Na Starym MSP ludzie ubierali się bardzo często w unikaty (piszę o lutym 2011 .r), które były w tamtym czasie ogólnodostępne najczęściej kupowanymi Uni Były : Wąż na nogę (Snake Tatto Koszt : 75 sc co na tamte czasy było bardzo dużo chodzić po zwierzakach lub kupować vipa), Buty księżnczki nazywane obecnie balerinki, oczywiście są to te bez kokardki (Princess Toes Koszt : 350 sc...Pamiętam jak ja miałam manie na te buty co zarobiłam owe 350 sc to leciałam do sklepu i kupywałam te buty <33), Oczy z Anime (Aktualnie Wycofane z obiegu Kosztowały 350 sc :D...Przyznam się, że kilka razy miałam te oczy)
Tylko Tyle Niestety Pamiętam...

Teraz Wam Pokaże Typowego użytkownika ze starego MSP 

Jest To Moja Kuzynka Agnieszka, która jest już dorosła . Chciała dać mi to konto lecz nie pamięta hasła :"(...
 Look at My Baby (XD) : 
                         Jaki ona miała pinkny gust xDDD...


To już koniec Posta :c

Pozdrawiam ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)