niedziela, 5 lipca 2015

Moje pierwsze logo! ♥

Heej! ^^

No tak jak widzicie, wreszcie ruszyłam dupę tyłek i dokończyłam moją pracę B) Kombinowałam z Sumopaintem, PiZapem i PicMonkeyem jakieś 2 godziny, aż w końcu się udało! Zrobiłam moje pierwsze logo! Jeeeeeeeeeeeej! Masakra, jaram się jak dziecko. No ale wiecie, po prostu nigdy nie myślałam, żeby sobie zrobić jakieś logo SAMA, nigdy mi to nie wychodziło, aż w końcu się udało. Jaka ja jestem wzruszona ;') Nie no dobra nie rozczulajmy się tak, bo moje logo i tak nie jest jakieś profesjonalne i piękne... wiecie, robiłam je pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość! A teraz chwila na którą wszyscy czekali...






































































Czekajcie, ktoś do mnie napisał XD












































































































































Jusz jesdem!!!!!1111111







































Jeszcze chwilka!





































































































































Dosłownie 5 sekund.


























































...5...






































...4...






































...3...






































...2...



















































...1...




































































Chwila prawdy...
























































































































Taa daaaaaaaaamm! ♥

I teraz taka pustka w głowie, nie wiem co napisać... No więc... myślę, że logo jest w miarę jest OK, jak na pierwszy raz. Chciałam, żeby to logo wiązało się z przyszłością, tłocznym, kolorowym miastem, np. Tokio, Nowy Jork, Las Vegas... itd. Użyłam dość dużo cieni, wewnętrznych i zewnętrznych. Zrobiłam kontur obrys i takie ,,przyćmienia'' xD Jest tutaj cytat: ,,Nigdy nie wybiegaj za bardzo w przyszłość. Żyj dniem, jakby to miał być ten ostatni.'' Bardzo mi się ten cytat spodobał i dodatkowo wiązał się z przyszłością. Niestety tutaj wygląda trochę na rozmazany, a wcześniej tak nie wyglądał. No trudno. Żeby nie było tak pusto, dodałam też takie serduszka, a w nich koniczynki. Ponieważ tło loga mieni się takimi różnymi kolorami, mogłam zaszaleć z ich barwą, nie musiały być całe czarne ;p Nawet mi się to logo podoba, na pewno nie jest źle jak na pierwszy raz. Szkoda tylko, że na dole jest ten napis ,,likely.pl''. No trudno xDD Dopsz, to by było chyba wszystko jak na dziś. Jeżeli chcielibyście, żebym robiła loga na zamówienie, to piszcie w komentarzach. Postaram się zrobić, choć wiecie, że mistrzem nie jestem, dopiero jedno logo zrobiłam xDD
Heh, no to pa. ♥

~Yousain

3 komentarze:

  1. Logo poprostu PRZECUDNE ! Robisz loga na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! ♥♥♥
      Jeśli tylko chcesz (czy tam chcecie xd) mogę robić te loga na zamówienie :) Jutro postaram się napisać posta o takiej tematyce i będziecie się mogli zgłaszać po loga <;
      Pozder i (raczej) do jutra! :D
      ~Yousain

      Usuń
  2. Świetne, zwłaszcza jak na pierwsze logo! ^.^

    jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)