środa, 8 lipca 2015

Odwzoruwujemy twarze ! :D #1 + Ban na iue ;w;

Hajsonik ! D:... Jestem w złym humorze, bo zbanowali mnie za to :
Tak taka mała błachostka...Wole panią Beatke na Moderatorke, która wyjaśniała nam szczegółowo
za co mamy bana.Osobiście powiem, że ocaliła mi na starym MSP iue od usunięcia ...
ale wyrzucili ją bo główna baza MSP jest We Warszawie Obecnie, a kiedyś była w Warszawie i Lublinie...Dlatego ją zwolnili i zatrudnili obecnych chorych na Autyzm modów.

Czy tylko u mnie była dzisiaj o 15 Wielka burza ? U mojego sąsiada okna dachowe rozwaliło.
Mada Faka...Chce zrobić Serie A nie ma chętnego Ludu ;w;...

Zapytałam się Olxa12, którą serdecznie pozdrawiam :)
czy mogę ją odwzorować i się zgodziła ! :D
Zrobiłam już ją, tylko nie wiem czy się udało.

A o to efekty mojej kilko-minutowej pracy :

.

















.





.






.







.




.



.



.





.


Zamęcze was :c...Troszke cierpliwości XDD



.






.





.






.





.




.




.





.



Tak, zrypałam..Najbardziej kolor skóry....
Twarz i karnacja włącznie kosztują : 1300 SC
wyświetla się 600 bo ja mam usta i nos, które kosztują około 700 SC..

I to na tyle  ! Nie chciało mi się pytać z innego konta, które ma nazwe ###hihi123! 
To jest to konto : 

Pozdrawiam ♥

Jak na razie to Logo cały czas..Zaczne częściej pisać (y)..Ide robić logo Bay :D.

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem idealnie odwzorowałaś twarz :] Odwzorowujesz moją?Nick W a n d e l o p a

    ~W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)