piątek, 17 lipca 2015

Q&A

Hello ! :D... Przepraszam was, że nie pisałam, bo mój gówniany net nie chciał działać ;w;
A mój laptop leży zepsuty ;w; ... Płyta główna przyszła i daje wujkowi aby mi przełożył.. Być może od jutra będę pisała posty w Nocy X'D. Nie, nie żartuje :'P.I jeszcze Byłam w Parku Linowym...T^T
Nigdy nie pójdę wierzcie :P..Wstawię jedno zdjęcie z Facebook'a jak będę miała czas :).
Oby Monitory Wam Nie Pękły (Nie oddam hajsu :>).

Dobra
Pieruńskie Q&A Zacząć Czas
Bez kochanej gadki szmatki jak należy ! :'d

Pytania Od W A N D E L O P Y :

1. Jak masz na 2 imię ?
Odpowiedź : Joanna (Tak i cały czas myślę, że rodzicom odbiło).
2. Skąd wziął się twój Nick...
Odpowiedź : Ohh teraz nawijam jak Szalona XD... Był sobie czwartek w 2012 r, był to nadzwyczaj ciepły luty. Moje Konto początkowo miało mieć nick " Oliwia1234820" ale było to zajęte więc, jakże kreatywna ja wymyśliłam nick "iue" powiem Wam, że nick został wymyślony w około 5 minut.
Dlaczego akurat miało być Oliwia ? Bo tak ma na imię Moja Ukochana Najka :* (Pozdrawiam Oliwię :D), bo To ONA POKAZAŁA MI MSP...GDYBY NIE ONA IUE BY NIE BYŁO :C.
3. Maliny Czy Truskawki ?
Odpowiedź : Oczywiście, że Maliny...Truskawki rosną na naszym polu :') przejadłam się :w:.
4.Mieszkasz w Bloku Czy w Domu Jednorodzinnym ?
Odpowiedź : W Domu Jednorodzinnym Na Wsi :)
5. Twój Ulubiony Film ?
Odpowiedź : Mam 3 : Szybcy i Wściekli (wszystkie części *-*),Mimionki :D,Kac Vegas (też wszystkie Części).
6.Twoja Ulubiona Emotka ?
Odpowiedź : :'), ;W; .-. , >,<,XDD,Lol,Swag. I Ostatnia, z którą chce się ożenić (XDD) :

( ͡° ͜ʖ ͡°)...Sorry ale musiały być o te ^
7. Jaki Masz Kolor Włosów?
Odpowiedź : Brązowy *-*
8. Jakie Masz Zwierzęta ?
Odpowiedź : 10 kotów , 2 psy .. *-*
9. Jakie Chcesz Mieć Zwierzęta ?
Odpowiedź : Już Żadnych ! Mam dużo i mi starczy C:
10. Pokażesz swoją Twarz w Wersji MSP ?
Odpowiedź : Pokaże siebie w realu :')..Na MSP nie ma takich Ust jak mam ja :W:
Jam : 
11. Ara Czy Kakadu ?
Odpowiedź : Jeżeli Chodzi O Papugi To Kakadu :D.
12. Twoja Ulubiona Piosenka ? 
 (Będzie dużo Piosenek) Hey Mama :



To Na Tyle :W
13.Lubisz żelki ?
ODPOWIEDŻ : KOCHAM CZCZĘ I WIELBIE X-O
14. Lubisz Budyń ?
Odpowiedź : Tak uwielbiam *-*
15. Czy Masz rodzeństwo ?
Odpowiedź : Tak mam ;_; .. Brata, który psuje wszystko ;w; 
16. Jeśli Je Masz to Gra W MSP ?
Odpowiedź : Jak tu sb wyobrazić 4 latka na MSP ?!
18. Czy zauważyłaś, że nie ma pytania 17 ?
Odpowiedź : Tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
19. Kim Chcesz Być w Przyszłości ?
Odpowiedź : Piosenkarką, albo architektem nadzoru budowlanego.
20.Tego pytania nie bedzie bo za duzo mam myslenia.

Pozdrawiam ♥

Jo Logo Od Yousain ^^




1 komentarz:

Radzę się zastanowić... ;)