sobota, 4 lipca 2015

Oceniamy artbooki z top!

Heej! ^^

Jak widzicie po tytule, w dzisiejszym poście zajmiemy się ocenianiem artbooków z top. Będzie można uzyskać max. 10 pkt. Ocenimy sobie po 3 arty C: A tak baj de łej to właśnie wbiłam 13 level! Bardzo się z tego powodu cieszę, bo pracowałam na niego dość długo. Zaraz dam screen, tylko jeszcze dodam, że właśnie pracuję nad moim pierwszym logiem w życiu xDD Robię je za pomocą 3 programów B) #Ale#szpan! Dobra, dobra, macie tu screen z mojego 13 levelu:

Moje marne fundusze nie są co prawda zasłonięte, ale co tam. I tak jest ,,troszkę'' rozmazane. Ok, przejdźmy już do naszego oceniania.
1 Artbook, czyli ,,Trudne Sprawy'':

Jezu, co za ciota XD. No więc ten artbook znajduje się na pierwszej pozycji w top i jego autorka to //Roxi//. Zdobył 2029 love it, 944 komów i 20030 fejmu. No to co ja o nim sądzę? Na pewno nie jest orginalny. Były już TRYLIARDY MILIARDY takich artów w top i nie w top. Myślę, że to trochę żenada. Po pierwsze to w ogóle jest nieśmieszne. ,,Marzena Placek (30 l.) - Kupiła lustro myśląc, że to tablet.'' HAHHAHAHAHAHAHAAAHAHHAHHAHAAHAHAHA PO PROSTU LEJE ;-; Ale nie chodzi tu tylko o to. Sposób wykonania też jest badziewny. W ,,Trudnych Sprawach'' zupełnie inaczej to wygląda, a zresztą od razu widać, że to wszystko jest zrobione z... dobrze wiecie czego ;) Także widać, że autorka nie poświęciła temu artowi wiele czasu. Artbook oceniam 3/10.
2 Artbook, czyli ,,oddam za free'':

Autorką tego oto artbooka jest rocki pank. Art uzyskał 1968 love it, 2083 komentarzy i 16340 fejmu *-* Artbook zajmuje w top drugie miejsce. Ok, czas na moje hejty opinie. Ten artbook nie jest W OGÓLE orginalny. Prawie zawsze na pierwszej stronie znajdują się artbooki tego typu. Jeszcze byłoby fajnie, gdyby to była prawda. Ale niestety to same oszustwo. Autorka tego artbooka wcale nie rozdaje tych ciuchów, tylko wymusza lovki -.- A tak wiele osób się na to nabiera... szkoda gadać. ,,Dzieło'' rocki pank otrzymuję ocenę niedostateczną (1/10) ;p No ale wiecie, to tylko moja opinia. Po prostu mnie wkurza takie oszustwo i wymuszanie love it.
3 Artbook, czyli ,,zęby trzeba umyć'':

Stworzyła go silizgaczka. Art w obecnej chwili jest na pozycji trzeciej i ma 1617 love it, 6910 komentarzy i 16000 fejmu c: W sumie to nie widziałam takiego artbooka. Można powiedzieć, że jest pomysłowy :) Ania musi sobie kupić szczoteczkę i pastę do zębów, bo jak widać ma trochę brudne zęby i chce o nie zadbać, aby były czyste i zdrowe xdd No cóż, jednak żeby otrzymać pastę i szczotkę do zębów, potrzebne są 2000 love it i 6000 komków. #Jakie#Wymagania#B) Ja nie widziałam takiego arta i myślę, że jest lepszy od tamtych dwóch poprzednich. W miarę estetycznie wykonany i jest bardzo OK. Oceniam 7/10 :)
No i oto wyniki :3 :
1. ,,zęby trzeba umyć''
2. ,,Trudne Sprawy''
3. ,,oddam za free''
Szczerze mówiąc żaden z artów mnie jakoś szczególnie nie zachwycił, ale też nie jakoś MEGA obrzydził. Pamiętajcie, to wszystko to tylko MOJA opinia, więc proszę, bez heytuf >.<
Dobra, więc to by chyba było na tyle jak na dziś. Mam nadzieję, że wam się miło czytało.
To paa! ♥♥♥

~Yousain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)