wtorek, 28 lipca 2015

Już na mnie przyszedł czas...

Cześć.

Tu ta durna, głupia, beznadziejna Yousain. Może tytuł tego posta brzmi dość dramatycznie, ale taka prawda. Odchodzę. Nie z MSP, tylko z tego bloga. Boże przepraszam, że tak wyszło, ale ja już nie daje sobie rady z tyloma blogami naraz. Wiem, że będę tego żałować. Wiem, że będę chciała tutaj wrócić. Będę długo wspominać ten blog. W końcu jest on dla mnie bardzo ważny, to na nim rozpoczęłam swoją przygodę z blogowaniem. Nigdy go nie zapomnę i nadal będę go czytać. Może nie byłam tutaj zbyt długo, bo... Tylko 2 miesiące, ale czuję, że mocno się do niego przywiązałam. Nie martwcie się, ja nie kończę całej książki, tylko zamykam jeden, stary rozdział i rozpoczynam nowy. Pamiętajcie, jeszcze wiele przed nami. To wszystko, co chciałam wam powiedzieć. Oczywiście teraz czas na najważniejsze informacje. Jeśli podobają się wam moje posty, możecie je znaleźć jeszcze na blogu Kellow (filmowe-msp.blogspot.com), oraz w niedalekiej przyszłości także na blogu Kathey (msp-oczami-kathey.blogspot.com), na którego właśnie się dostałam. Lecz zamiast cieszyć się, że na nim mogę pisać, smuciłam się, ciągle myśląc co się stanie z tym blogiem. Teraz już się cieszę, że mogę pisać na dwóch mega popularnych blogach. To już chyba wiecie, ale na msp jestem Yousain. To wszystko tak na wszelki wypadek, żebyście się mogli ze mną kontaktować. No i to by było już chyba na tyle. Aha! Dziękuję Aleksie, Ilonie i przede wszystkim Adzie, że wspólnie przyjęły mnie do załogi tego wspaniałego bloga. Jeszcze raz dziękuję wam za wszystko. Dziękuję również moim kochanym czytelnikom... Choć nie było ich zbyt wiele, co też troszkę przyczyniło się do mojego odejścia. Mimo tego dziękuję.
Niestety już za chwilkę nie zobaczycie mnie na dole, w spisie redaktorek. Zniknę już na zawsze.
Przepraszam, przepraszam, przepraszam.
Żegnajcie, kochani.
Po raz ostatni...
~Yousain

10 komentarzy:

  1. Przeczytałam ten post 3 razy i dalej nie mogę w to uwierzyć :'( Wielka szkoda że odchodzisz(odeszłaś), uwielbiałam twoje posty(i dalej je uwielbiam). Podtrzymywałaś tego upadającego bloga, większość postów pisałaś właśnie TY, rzadko pojawiały się posty innych redaktorów :/ Cieszę się że odchodzisz z tego blaga, a nie z MSP ;]

    ~ W a n d e l o p a (Sorry że z anonima, nie chciało mi się logować xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, usuńcie tego bloga. Tak, kto tam jeszcze jest.
    Nie ma to sensu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yousain nie obwiniaj się :[ Zrobiłaś to co musiałaś. To nie twoja wina że blog się rozpada ;<

    ~ W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  4. jakby komuś brakowało blogów o msp, to ja prowadzę regularnie <3 https://stare-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)