czwartek, 9 lipca 2015

#1 Loga na zamówienie! + Wyjeżdżam ;'c

Heej! ^^

Tu Yousain. A zresztą wiecie.
W tamtym poście po loga ode mnie zgłosiła się jedna osoba. Tą osobą jest Selenne c; Ale... mam jeszcze logo dla innej osoby. Co prawda się nie zgłaszała, ale mi się nudziło i bardzo chciałam jej zrobić XD Dobra, w takim razie mam 2 loga. Zaraz przejdziemy do rzeczy, tylko powiem jeszcze, że post będzie krótki (niestety) no bo w sumie mam dużo czasu, ale w końcu są tylko dwa loga, nje? Dobra, zaczynamy zaczynam.
Logo dla Selenne (nie było dokładnego zamówienia):

Mi osobiście się podoba, mam nadzieję, że tobie w miarę też :) Logo jest w pastelowych i ciemnych kolorach, jest kolorowe i wesołe. Kojarzy się z wakacjami, latem i też troszkę wiosną XD W tle są śnieżne góry, a na pierwszym planie znajduję się łąka pełna kolorowych kwiatów. Myślę, że animacje twojej MS pasują do loga. Picie soczku i puszczanie bąbelków na łące... super ;p Żeby na dole nie było tak pusto, dodałam też jakieś znaczki z bocznej klawiatury xdd Cytat jest taki bardzo motywujący, wiąże się z podążaniem za swoimi marzeniami ;** Całość (według mnie) wyszła fajnie c;
Ok, czas na kolejne (i ostatnie ;'() logo. Jak wyżej wspominałam, nie było zamówienia, zrobiłam je, bo... cię lubię ;* No dobra, to ,,dzieło'' jest dla jednej z redaktorek tego bloga, a mianowicie... iue c; Nie będziesz na mnie zła, że ci zrobiłam? ;< Mam nadzieję, że nie. Pewnie ci się nie spodoba, ale wiesz, ja dopiero zaczynam swoją przygodę z robieniem lóg... XD
A oto logo dla iue:

Podoba mi się tak... w siedemdziesięciu procentach xD Z jednej strony jest takie ponure, a z drugiej takie wesołe <; Bardzo mi się podoba ten look, dlatego MUSIAŁAM ci z nim zrobić te logo xp Serio, jest taki ładny ^^ Logo jest ogólnie w ciemniejszych kolorach, dlatego taki zielony sweterek z looka i zielona czcionka na pewno tu coś rozjaśniają. Tak kurde, bez tej zieleni by było ciemno jak w dupie, pozdrawiam Cytat tak jak poprzednio, jest również bardzo motywujący, bo w tłumaczeniu na polski brzmi on: Nigdy nie trać nadziei c; Dodałam też takie serduszka z twoim nickiem w środku ♥ Mam nadzieję, że choć w jednym procencie ci się to logo podoba XDD Dzisiaj dość dużo używam tej emotki: XD
Hmm... No i to chyba wszystko jak na dziś... a także jak na ten tydzień i następny :C Kochani, ogromnie mi przykro, ale jutro (piątek) wyjeżdżam coś na ok. 1,5 tygodnia. Tylko nie bądźcie na mnie źli, dobrze? ;'c
Na koniec jeszcze chciałam wam zaprezentować jedno logo, które wykonała dla mnie Xeilie. Dziękuję ci ogromnie i pozdrawiam cię kochana! :* A oto logo od niej:

Śliczne, prawda? ♥ Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba c: Piękne jest zwłaszcza to tło ♥ Takie urocze serduszka! Dodatkowo użyłaś mojego ulubionego looku, kocham! ♥ Jeszcze raz ci za to logo dziękuję! :)) <3
Ok, i nadchodzi ten moment, w którym trzeba się pożegnać ;c No więc czeeeeeść, niedługo wrócę i znowu będę pisać! :)
P a , k o c h a n i . < 3
Serducha dla was ♥: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

~Yousain

3 komentarze:

  1. Cudowne loga ! Mogę logo ? Nie mam konkretnego pomysłu, zdaje się na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za logo serdecznie dziękuje ♥ Też mam w planach zrobić ci Logo :3 (wydało się :w:)..
    Loga od teraz Oficialnie używam ! :D
    ~iue

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, mogłabym prosić o logo?
    Nick:Kamciamomo (21 level)
    Styl:Kwiat wiśni (?)
    Look:możesz zrobić sama? ^^
    ~Agye
    'Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)