piątek, 6 marca 2015

Coś co nie istnieje.

Jak większość zauważyła na MSP pojawił się nowy błąd.
W klinice piękna  oczy mają podwójne brwi
Nie przeszkadza to w grze.

 Na poczcie dostałam wiadomość żeby zrobić wywiad z Triszą na blooga ...
Co o tym myślicie?
Nie zrobię jak narazie screnoow przez moja ukochane reklamy <33
coś o Triszy:
(nie znam triszy więc ściągnełam :< ale mam nadzieję, że redaktorka sie nie obrazi.)

Trisha [2000r.] Dziewczyna mająca 15 lat.
Zaczełą swoją kariere w 2010r.
Jej bloog osiągnął milion wyświetleń w 2013r. obecne ma 3 miliony.
Założyłą blooga o swojej grze ulubionej w tych latach: GSM i Star Stable
Zaczeła pisać o msp w 2012 r. miała konto o nazwie Edyta.xD nie to nie jej imie.
Naprawde nazywa się Trisha Dunca'n
Kiedyś nagrywałą teledyski.
jej pierwszym teledyskiem było "Pamiętajcie o ogrodach" zyskał naprewdę wielkąąą popularość.
Konkuruje z porszją ale wiadomo-porszja szans nie ma -.-
Nie jest zbyt miłą ;/
To tyle
//Szanon


dużo tych o niej jeżeli wpisze się dobrze w goglach ;/

Zrobiłam sobie *-*
ahh jakie to piękne.
cytujee
"Consiqla"
"I love you"
"My love"
A strój? Nic dodać nic ująć <3
Chcecie zdjęcie ;d?
//Rosie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)