poniedziałek, 23 marca 2015

#AdziaGrafik, czyli logo dla Mandy!

Heiiq!

Dzisiaj wróciłam o 15:05 ze szkoły, apff. ;-; Miałam stworzyć logo dla Mandy/Madiee i Tuńczykeła. Na razie mam tylko dla Mandy :p
Dobra, bez gadania tylko pokazuj B)


Piękne nie jest. Wiem, że teraz jest moda na kopiowanie więc dodałam ten mały podpis #aco. Manda taka tańcząca króloffa B))
Ta czcionka którą napisałam "Manda, Madiee, Stylówkalol=]" jest bista B))
Logo mi się bardzo podoba, ale do doskonałości mu dalego, apff x2 

Potem sropie Tuńczekołoffi logo, bo na razie leń mnie wzioł
Heheheheheh
Dobraa
#B#A#J#O#
#B#A#J#
Adaqss

P.S: Możecie tam na dole napisać co sądzicie o logu B))

P.S. 2. Ilonggaa się wpisuje Adzie do posta. ^^
Dobra, pozdrawia też wszystkich! ♥ ♥ ♥

3 komentarze:

  1. Ładne, ale nie w moim stylu :) Ja Kaźdze często loga robie
    #Uzależnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolem dodawać jakieś mądre i znaczące cytaty ^^

      Usuń

Radzę się zastanowić... ;)