czwartek, 19 marca 2015

KONKURS + Coś tam no...

Cześć. ♥

Tu Ilona.
Wyszło na to, że zostaję jednak na blogu.

Aleksa i Oliwka odeszły... :C

Ale nie możemy się smucić i poddawać.
Aleksa zdobyła mnóstwo wyświetleń i myślę, że trzeba je utrzymać i wierzę, że damy radę!

Ada jest naprawdę fantastyczna i myślę, że wszystko zorganizuje dobrze (przy okazji, to piękny wygląd, czy mi się wydaje, czy tam jest Aleksa, taka wielka xD ?).
DAMY RADĘ!

Po co ja to piszę?
Przecież wszyscy wiedzą, że tak będzie, a jeśli nie to niech idą się schować. xD

A tak przy okazji, to...
Przepraszam, przepraszam Ciebie, Mjenta.
Nawet nie skomentowałam Twojego postu powitalnego.
Zachowałam się (dobra, ujmijmy to szczerze) hamsko.
Przepraszam i witam. ♥

Dobra, nie to był główny temat postu.
A co nim było?
Jak to co?
KONKURS!!!

Nagrody może nie będą jakieś fascynujące, ale o tym później.
Myślę, że konkurs na dobry nowy początek to fajny pomysł.

Kategorie: 

1. Logo dla Ilony. :)
O co chodzi w tej kategorii?
To chyba logiczne, robicie logo dla mnie.
Jakie tylko chcecie, można wysłać hm..max 2 loga, a ja do konkursu wybiorę ładniejsze.
Na Donacie mogę nie mieć miejsca, więc możecie zapraszać na konto Sheylen (założyłam nowe, jeszcze nie mam biog itd., animek też mam mniej, ale za to jest ładniejsza ms, ale ja nie oceniam ms, tylko logo).
Podpis może być jaki chcecie, "Sheylen", "! Donata !", "Ilona", "Ilongga" (wszystko tylko nie Ilonka!) gdzieś może być też Wasz podpis np. "by Emily55" czy coś.



2. Najładniejszy look. ♥
To chyba proste.
Tworzycie jak najładniejszy look, cena nieważna.
Takich looków można wysłać też 2, wybieram ładniejszy.

3. Najdziwniejszy look. :P
To chyba najfajniejsza kategoria.
Tworzycie look, ale...
Ma byc jak najdziwniejszy, zwariowany, śmieszny i głupi!
Możecie się wykazać swoją pomysłowością.
Oczywiście tez możecie wysłać max 2 takie looki.


4. Pomysł na nową serię. :O
Chyba rozumiecie, o co chodzi.
Czy tylko ja nie prowadzę żadnej serii na blogu?
Tutaj stawiam na oryginalność i pomysłowość.
Pewnie najmniej osób weźmie udział w tej kategorii, więc nagroda będzie większa.

Zasady:
Jakie są zasady konkursu?
Otóż możecie wziąć udział w max 3 kategoriach, jeśli ktoś weźmie udział w 4, unieważniam zgłoszenie.
W 3 pierwszych kategoriach, jak już pisałam, możecie wysłać max 2 loga/looki.
Jesli ktoś wyśle więcej, nie uwzględnię jego zgłoszenia w danej kategorii.
Prace można wysyłać do 1 kwietnia 2015r. do godziny..15.00.
Późniejsze zgłoszenia nie zostaną uwzględnione.
"Prace" wysyłacie na mój gmail (uwaga! strasznie głupi) : moviemovie200109@gmail.com
Zgłoszeniu nadajecie tytuł "NA KONKURS".
Na początku piszecie swój nick na msp.
Później np.
"Kategoria:
"Logo dla Ilony :)"
I na dole dodajecie swoje prace.
Proste, prawda?

NAGRODY! :D 
Chyba wszyscy na to czekają najbardziej.
Jakie są nagrody?
W pierwszych 3 kategoriach:
1 miejsce - konto z 6 levelem i wykonanymi zadaniami, ze stanem konta 2000sc (będziecie mogli sobie kupić i przesłać jakieś rzeczy czy coś). Obejrzę 15 filmów/ 25 seków oraz dam lovki na 9 artach i 9 lookach.
2 miejsce - prezent z l.ż do 600 sc, zwykły prezent. Obejrzę 10 filmów/ 20 seków, dam love it na 6 lookach i 6 artach.
3 miejsce - prezent, graf, obejrzę 5 filmów/10 seków, dam love it na 3 artach i 3 lookach.

W kategorii 4:
1 miejsce - 2 konta z 6 lvl, wykonanymi zadaniami i stanem konta 2000sc każde, obejrzę 20 filmów, 40 seków (poświęcę się), dam love it na 10 artach i lookach.
2 miejsce - 2 prezenty z l.ż do łącznie 1000 sc, obejrzę 15 filmów/ 25 seków, dam love it na 5 artach i lookach.
3 miejsce - prezent z l.ż do 500 sc, obejrzę 8 filmów / 16 seków, dam love it  na 5 artach i lookach oraz graf.



To tyle w temacie konkursu.
Mam nadzieję, że Wam się spodobał i że ktoś weźmie w nim udział. 
Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało pytajcie, odpowiem na wszystkie!

I jeszcze raz, Ada, trzymaj się!

Huehue...
Zabijcie mnie!
Nie mogę przestać tego słuchać...

"Los wiąże ci ręce mocno na supeł
Chociaż swoje ambicje wysokich lotów masz,
Polecisz za wysoko, to spadniesz z wielkim hukiem,
Stoczysz się na glebę albo polecisz na twarz,
Chcesz mieć miękkie serce, musisz mieć twardą d**ę,
Życie bólu nie oszczędza ci kolejny raz,
Krwawy sport - zwyciężasz lub padasz trupem,
Podejmij rękawice, z życiem o wszystko grasz"

Wybaczcie za ten cytat, ale nie mogłam. ♥ ♥ ♥
Jeśli się w to słucha, to znajdzie się ten sens.

Ja już się z Wami żegnam.
Pozdrawiam. ♥


                                                                       


















1 komentarz:

  1. Dziękuję za miłe słowa, zrobię wszystko co mogę..
    W konkursie na pewno wezmę udział jak znajdę czas. Na razie kursory, muzyki i te sprawy >_<
    Tak, ta wielka na nagłówku to Aleksa C:
    Ta bez animki (Bo nje miałam jej w snaj :_:) to kaśga
    Z ogonem Zoza
    Fioletowe włosy Mjenta
    Siebie chyba rozpoznajesz :)
    a ja obok.

    Łoło, to siem rospisałam :_:
    Ale i tak mnie renga boli Heee
    Dobra idę szukać jakiegoś fajnego kursora.
    Bajj

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)