czwartek, 19 marca 2015

Kopiara - ciąg dalszy!

Witam!
Z tej strony Zoza.
Gdy przeczytałam posta Ady zaczęłam swoje własne dochodzenie.
W tym poście przedstawię Wam kolejne dowody na plagiat!
PS. Tak. Wiem, że Ada pisała już post o plagiacie, ale mnie to tak wnerwia |żeby nie było przez 'k', ale wiem, że jest prawdopodobieństwo iż moja siostra tu zajrzy... Więc nie będę tak klnąć...|
 Niby wszystko normalnie, jak wejdzie się na tamtego bloga jako pierwszy.
'Blog powstał 7.02.2015'. - BLOG NA KTÓRYM TERAZ PISZĘ POWSTAŁ TEGO DNIA!
Dobra, ale uznajmy to za zbieg okoliczności.
Powitanie znajome, nie? Ale okej...
 A oto screen z naszego bloga!
Chyba mówi samo za siebie, prawda?

Moje dowody + dowody Ady zapewniają Nas w jednym - PLAGIACIE!
To wzbudza we mnie taką irytację, że aż żal d... |domyślcie się sami, co mam na myśli xD| ściska...
To jest takie kłopotliwe napisać własny post, prawda?;-;
No bo ja zapomniałam... Bo my wstawiamy własne wypociny, by inni je wstawiali na swoje blogi?!
Już pomijając fakt, że nie raczy podpisać ' Post użytkowniczki/użytkownika .............................. z bloga <<<link>>>.
 Dobra, powiedziałam co wiedziałam...
Jutro wstawię 'Oceniamy tła'.

#DobreiNodzgi ^^. Tsa... nudzi mi się...
`Zoza

3 komentarze:

  1. W d***e z taką...
    A tak przy okazji, to jak klikam na link, nic się nie dzieje.

    ~ ! Donata !
    Sory, ale nie chciało mi się logować.

    OdpowiedzUsuń
  2. I DLATEGO DODAŁAM BLOKADĘ NA KOPIOWANIE I WALIĆ SIĘ LONDIJKO :_: pseplasam, nerffy biorom :_:

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak poza tym to Aleksa założyła bloga 7 lutego, 8 na chacie zaczęły się od niej pytania jak to jak tamto, bo ona założyła bloga. Tak na prawdę ona napisała, że 7 lutego, żeby było, że to Aleksa ściągała... :_:

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)