czwartek, 19 marca 2015

Okropna kopiara, czyli była redaktorka bloga?!

Heiiq!

Jestem mega wkurzona! Ci, co czytają bloga od początku znają za pewne niejaką "Oliwie Majcher" "Londije44" Jeżeli nie, możecie poczytać posty z początków bloga. Wtedy się dowiecie. Dzisiaj z ciekawości weszłam  na jej bloga. No Okej wszystko pięknie ślicznie (sarkazm) aż tu patrze post: "Czwartkowe Nowości - Walentynki w Wenecji" Myślę sobie "Czemu nie" Czytam, czytam i myślę "No Okej, ma podobny styl pisania" Aż tu co?!


Widzicie?! Nie dość, że cały post skopiowany to jeszcze screen z moją MovieStar. Mój screen!
Cały blog jest skopiowany! Jak ja się cieszę, że dodałam blokadę na kopiowanie zanim przeczytałam ten post! Kurwica mnie bierze! Przepraszam za słowo, ale nie wytrzymam! Jakaś dziewczynka jakby nigdy nic kopiuje post, który pisałam przez 3 godziny? Nie, nie i jeszcze raz NIE! Proszę, pomóżcie mi przemówić jej do rozumu! W komentarzu ładnych słów nie użyłam, ale powtarzam. JAK TYLKO O TYM MYŚLĘ KURWICA MNIE BIERZE! Link to bloga to londija44-i-msp.blogspot.com, lub po prostu Kliknij na ten napis!

Przepraszam, ale nie mogę
Idę się wyżyć ulepszając bloga, jeżeli tak to mogę ująć.
W ogóle jak się wam podobają zmiany? Dodałam pyłek, nową muzykę, nowe tło, kursor itd. Idę się zabierać za zakładki
Baj :)

4 komentarze:

  1. odbanuj na chacie cos wam powiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnij dalej,
    Ja wiem za co masz bana

    OdpowiedzUsuń
  3. poza tym "Oliwciu" co nam powiesz? Że srasz się o to by pisać tutaj, a potem odchodzisz i kopiujesz wszystkie posty?
    Albo usuniesz post o nowościach, albo NIE ŻYJESZ

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)