niedziela, 1 marca 2015

Q&A! Odpowiedzi. - Ilona

Cześć. ♥

Tutaj ja.

Nadal boli mnie głowa i słabo się czuję, ale musiałam coś napisać.
Nie mogłam się skupić, więc pomyślałam, że odpowiem na pytania.
W końcu chyba nikt mi więcej nie zada.

Pytań do tej pory nie przeczytałam.
Nie wiem, czego się spodziewać.
Nawet nie wiem ile ich jest!

Ale ok, nie przedłużam.
Macie:

Pytania od: Zoozzool

1. Kto jest Twoim ulubionym bloggerem?
Hm... Trudne pytanie. Nie mam. Lubię wszystkie bloggerki i bloggera (Kubuś), których posty czytam.

2. Kto jest Twoim ulubionym aktorem/aktorką.

Chyba Paul Walker. Znaczy był... Nie żyje, zginął w wypadku. [*]
Na planie ,,Szybcy i Wściekli"

3. W jakim stylu słuchasz muzyki?
Rap, reagge, czasem z elementami dancehall'u , ale popu rocku i innych też słucham, tylko rzadziej.

4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, oglądać Skoki Narciarskie (upadki głównie xD), blogować, czytać blogi, grać w gry, oglądać tv, siedzieć (tak, dobrze przeczytasz) na huśtawce, bawić się ze zwierzakami i słuchac muzyki.

5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
Nie mam.

6. Czy lubisz robić loga?
Tak, ale nie wychodzi mi to najlepiej. Jedno z nich zaprezentuję dzisiaj.

7. Jakie posty najbardziej lubisz pisać?
O innych, o forum, ale też o sobie. Lubię też o (hehe..znowu) skokach narciarskich, ale nie mam gdzie o tym pisać.

8. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Nie umiem odpowiedzieć. Czytam mnóstwo blogów...


Pytania zadała: K@rola123456789

1. Dlaczego lubisz Skoki Narciarskie?
Pytanie o skoki! Dziękuję! ♥
Dlaczego je lubię? Po prostu są fajne. xD Są (dla niektórych nie ma) emocje.

2. Co w nich jest emocjonującego?
Hehe... Wszystko. Jak skacze Polak, jak dobrze skoczy, jak źle skoczy, jak biją rekordy skoczni, krajów i świata.
No i oczywiście stały element skoków, czyli upadki.
No wiesz...
Są nic nie znaczące i te poważne np.
Jan Mazoch - Zakopane 
Upadł z dużej wysokości zaraz po wybiciu się w powietrze. Uderzył głową o zeskok. Potem wrócił do skakania, ale trauma była zbyt duża.
Thomas Morgenstern - Kulm 
Miał tam dwa upadki, ale jeden był bardzo poważny. Bad Mitterndorf  to skocznia tzw. ,,Mamucia", czyli jedna z największych na świecie. Morgi wybił się w powietrze, zrobił salto i runął na setny metr zeskoku, po którym jeszcze przekoziołkował kilka razy. Miał poranioną twarz i zmiażdżone płuca.
Do skakania wrócił, ale po Igrzyska w Soczi zakończył karierę.
Jermo Ribbers - Oberstdorf 
To 14-latek. Upadł na jednej z małych skoczni, ale mocno uderzył kilkukrotnie w bulę i...zginął. Nastolatek... [*]

Dobra, kto ominął to pytanie?

3. Czemu już nie piszesz na swoim blogu?
Bo posty nie chcą się opublikować, są na roboczej.

4. Gdzie jest mój kibel?!
A sprawdzałaś w łazience?

5. Co z nim zrobiłaś?!
Sprzedałam w Biedrze.

6. Rzygałaś kiedyś tęczą?
To przecież oczywista oczywistość.

I teraz...
Tak!
Pytania Ady!
Czyli pytania Adrianny2005:


1. Lupjisz mnjee?
Też pytanie! Ja Cię koffam! ♥

2. Masz wygodny sedes?
Bardzo.

3. A lubisz na nim siedzieć?
Wręcz koffam!

4. Gdyby masło było masłem, które jest maślane i wysmarowane masłem, nazywane MAŚLANKĄ i byłoby zmaślone lubiłabyś je dotykać? B))
Nie, bo nie lubię masła.

5. Podglądam twoje posty na roboczej. Hyhy
Co Ty nie powiesz? Ja Twoje też!

6. Czytasz moje wypociny? :-(
Oczywiście.

7. To dzisiaj będziesz miała do poczytania B))
Nie... Głowa mi wysiada...

8. Daleko do 1o0?
Trochę...

9. A do 50?
Też trochę...
10. Która jest godzina?
21:32

11. Lubisz placki?
Koffam!
12. Ziemniaczane?
Też.

13. Wiesz, że siedzę na sedesie? 
Huehuehue! Huehuehue!
Juz wiem.

14. Tylko w spodniach i z laptopem na kolanach, bo tylko tu mam spokój ;s
Hm... Musze spróbować.

15. Wstawisz swoją fotę?
Nie.

16. A gdybym ja wstawiła?
To byłabym zadowolona i wdzięczna.

17. Seventeen
семнадцать

18. Jak tam twój pieseł?
Yyyy...Który?

19. Kobieta z brodą B))
Konczita!

20. Jak myślisz ile zadam pytań?
Coś czuję, że 100.

21. Dużo
Domyśliłam się.

22. Szmutam :(
Why?

23. Masło się skończyło :(
A próbowałaś kiedyś majonez? Albo domestos?

24. O czym myślisz?
O tym, że napisałam kiedyś, ze ćpam domestos.

25. Gdybyś mogła wyrzucić redaktorkę z bloga wybór padłby na mnie? HUEHUE
Nie.

26. Wiem, że tak
Pomyliłaś się...upss...

27 To kogo? Hyhy
Tajemnica.

28. Idę po masło
Ok, to kup mi po drodze cos z Biedry.

29. Jestem
Kupiłaś mi coś?

30. Wunchaj stopy!
Wolę buty.

31. Żarciq.
Nie smieszny.

32. Chcesz suchargga?
Jasne.

33. Siedziały na ławce dwie blondynki. Jedna mówi do drugiej. Widzisz ten piękny las? Zaś druga KAŻO MI WYJŚĆ Z KIBLA odpowiada "nie, drzewa mi zasłaniajo" :)
Hehe... Nie lubię dowcipów o blondynkach, bo nią jestem. Ale o Bieberze jak najbardziej.

34. Uzależniony komar to...
Narkomar.

35. Narkomar.
Znałam.

75. A nie 36?
Nie.

37. Miałaś kiedyś sripa?
NIE!

38. Ja miałam
No wiesz co?


39. Elite na tydzień.
Zaszalałaś!

40. Masło + Masło = ?
Masło?

41. Jutro jadę kupić fasolki różnych smaków. HueHue
Poczęstujesz mnie?


42. Komu w pierwszej części zadałaś tyle pytań.
Hehe.. Olce (Olliwka1000). Ah..te wspomnienia. Siedziałam wtedy i się nudziłam, bo nie mogłam spać i pisałam Jej pytania od 0:00 do 3:00.

43. Idę się napić coli, chcesz trochę?
Też pytanie. I ♥ cola.
Narobiłaś mi ochoty...

44. Adrianna czy Ada?
Ada.

45. Przedstawię ci scenkę ze scholi:k
Oki.

46. K-Katechetka, K-Ksiądz, G-Gabryśka, J-Ja
47. "Wygłupy z Gabą"
K: Ada! Do mnie!
Ja: No dobrze... "wlokę się jak żółw"
"Siadam koło katechetki"
Ja: (krzyk) ZA CIASNO TU
"Katechetka się odsuwa i w tym samym czasie między mnie, a nią wbija Gabi"
G: To się nazywa refleks B))
K i K (xd): Boże...
J: TAK SIĘ NIE MÓWI! ;D
The end

Braffo!

48. :8=?
Matma to zuo! Dobra, 6.

49. Niedługo 50!
Tak.

50. Daleko do 50?
Bardzo.

61. Widzisz coś dziwnego w jednym z pytań i zdaniem "wszystko pisane telefonem :s"? XDD
Oprócz tego, że najpierw napisałaś, że piszesz z laptopa, a potem, że z telefonu, to nic.

62. Mrr
Mrauuu....

63. Masz ASKA?
Hehe..Nie...

64. Nie mam pomysłu na pytania nooo...
Szkoda.

65. Idę po domestos z biedry. Cytrynowy najlepszy ta? XDD
Skąd wiedziałaś?! Zaraz...Nie wierzę, Ada.

66. Kojarzysz coś skąd wzięłam pomysł na pytanie wyżej? XD
Już tak. Q&A Olki, ktoś się zapytał mnie, Vietnama i Amye co ćpamy.

78. A nie 67?
Nie, bo 69.

68. Czytałaś mojego trzy członowego posta? Najdłuższy w historii B)) XD
Czytałam. ^^ Mi tez tam buty nie pasują.

69. MUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
69. Ten numer...xDDD

70. Wiesz, że Aleksa się bawi w hackera i mnie straszy na MSP? hyhy xd
Czytałam ten psot.

71. SiedemDziesiątJeden
семьдесят

72. Dwa
два
73. Trzy
три

74. Cztery
четыре

75. MAJ GAD PUŚCIŁA SIĘ JAKAŚ MUZYKA A JA SIĘ TAK PRZESTRASZYŁAM XD
Muzyczka! Umcia umcia! Umcia umcia!

76. Jaką masz średnią?
Cztery i sześćdziesiąt coś.

77. Radzisz se w gimbie?
Jakoś.

78. Mój brat w 3 jest :s
Współczucie.

79. HAH, przypomniało mi się co wymyślili. Była sobie lekcja z dyrektorem i resztą nauczycieli i do Pani od fizyki czy tam chemii takie coś "Kiedy Pani da nam znów się napić kwasu?" "Nawet nam smakował" "Tylko tak wypala, że rzyganko pół nocy ;/" xdd
Nie wiesz, co się u nas dzieje.

80. ŁosiemDziesiont
NOM.

81. Dobra, tutaj na poważnie, bez obrazy dla nikogo, nie brać tego sobie do serca. Która redaktorka według ciebie pisze "Bo musi" a nie po prostu dlatego, że to sprawia jej to przyjemność.
Każda. Każda redaktorka ma tak, ze czasem musi napisać post, chociaż wcale nie ma ochoty.

82. Wiem, że nie odpowiesz na pytanie wyżej
Odpowiedziałam. Huehuehue.

83. ;s
;s

84. Daleko do 1o0?
Tak.

85. Będzie kilka części Q&A? Bo chce zadać 1000 pytań :) (Serio)
Może...

86. POWIEDZ, ŻE TAAAAK
Może...

87. :C
Smutek.

88. Powtarzam się?
Chyba nie.

89. Wiedziałam
To źle wiedziałaś. xD

90. Niedługo 1o0
Naprawdę?!

91. Co byś zrobiła gdyby kibel oderwał się od tego, tego i zaczęła by się tak mega lać woda i gdyby wtedy on wyskoczył przez okno krzycząc "Co złego to nie ja! Błenos Dijas"? XDD
Padłabym ze śmiechu.

92. Wiesz jaką moja wychowawczyni jest idiotką?
To nie znasz mojej. ^^

93. Kazała nam napisać ogłoszenie, że na piątek 27.02 przynosimy tylko matmę i taką książkę do potyczek a w ten piątek (czyli dzisiaj) CAŁA KLASA (dosłownie) dostała jedynki ^,^
Hahahahaha!

94. Mojego brata uczyła ta sama w 1-3 i powiedział mi, żebym się nie przejmowała, bo Elszuni już daffno żyłka w dupce pękła XD
Hehe...

95. Ale szybko te pytania lecą... Pamiętam jak siedziałam na sedesie i pisałam 4 pytanie i zastanawiałam się czy wybije tego 1000 :)
Nom...

96. Może dlatego, że z moim skillem w pisaniu na klawiaturze od laptopa bardzo szybko się piszę?
Może... To z czego w końcu piszesz?

97. Pomysły tak szczerze z dupy się wzięły...
Ja tez tak mam.

98. Jak ja to pięknie ujęłam...
Poezja...

99. To co?
UNGA BUNGA! UNGA BUNGA!

1o0. Tu już się żegnamy :)
Nie...


Ok, to tyle.

Jeśli chcecie kolejne Q&A, to zadawajcie pytania, ale musi je zadać też ktoś poza Adą i nie z anonima...

Pozdrowienia.

                                                                  
A oto i obiecane logo.


             

4 komentarze:

  1. 1. Witaj!
    2. Ilona czy Iluś?
    3. Widziałaś się w reklamie metafenu?
    4. Domestos czy woda z kibla?
    5. Jak ma na imię Adam Mickiewicz?
    6. Podaj 10 przykładów niczego.
    7. Co jest między R a U na klawiaturze?
    8. Gdzie teraz jestem, gdy piszę ten kom?
    9. Nie jestem tu sama!
    10. Godzina napisania tego kom?
    11. Pytanie od Seby: Największa potyczka Stocha?
    12. Pytanie od Aleksandry: Lubisz nutellę?
    13. Daleko jeszcze do końca tego pytania
    14. Które to pytanie?
    15. Ulubiona liczba!
    16. Pierwsze oczy na MsP?
    17. Od kiedy tam grasz?
    18. Pierwszy blog na którym pisałaś
    19. Zostaniesz narciarką?
    20. Chętnie zobaczę twoją facjatę w telewizji xd
    21. Ej, ale to kiedysh :c
    22. Nie mam pomysłu
    23. Procenty czy Fame?
    24. Fejm forum to Angie mądrala czy Ineska zboczeniec twoim zdaniem?
    25. Shann czy Kubuś!?
    26. Wiedziałam że obaj
    27. Córkoo rybakaaa, Mazuraa z Mazurr...
    28. Będę ci śpiewać przez wieki
    29. Mam wstawić opowiadanie na blogu Shann?
    30. Ty koffasz mnje jeszcze? :c
    31. Wiesz, że mam bloga?
    32. Też jestem chora :c
    33. U mnie jest epidemia
    34. Kim są Seba i Aleksandra?
    35. Wiem że ty nie wiesz :c
    36. Powiedzieć ci?
    37. Ojoj, nawet jesli nie to powiem
    38. Aleksandra siostra, Seba wiecej niż przyjaciel iksdeiksde ja głupia
    39. Napisz tak długą odpowiedź na to pytanie by je pominęli
    40. Ej no
    41. Masz zwierzę?
    42. Najlepsza ocena w szkole?
    43 Ja te mam średnią 4 sześćdziesiąt coś? Chyba coś to osiem ale nie wiem.
    44. 3masz się jeszcze?
    45. Największe marzenie.
    46. Padam
    47. Nie dobiję stu :c
    48. A może
    49. Gdy piszę to pytanie jest 16 min do północy
    50. Czy w Danii rosną niebieskie irysy?
    51. Cola imbirowa czy normalna?
    52. Zero czy SzeźdźeziondDziefjeńć
    53. Wybrałaś drugie xd
    54. Jak nie wybrałaś drugiego to przeczytałał pytanie 53 przed odpowiedzeniem na 52 żeby zrobić mi na złość
    55. Wiesz że Diana patrzy mi w robocze? XD
    56. Ja ci paczam w robocze iksde iksde
    57. Czuję się jakby na góre wchodziła bo padam.
    58. 10 min do północy
    59. Eksdi czy iksde
    60. Dręczy mnie to czy iksde czy eksdi
    61. Miałaś świadomy sen?
    62. Miewasz paraliż senny?
    63. A miewasz sny o karierze narciarskiej?
    64. 8 minut.
    65. Nie zadam 100 pytań do północy, 7 min
    66. Kurde aniele pomoż mi
    67. SEBAAAAA! Cho no głupie pytanie zadać.
    68. Kurde nie chciał :c
    69. OJOJOJ YO TA LICZBA MNIE PRZEŚLADUJE
    70. Ech, nie zdążę
    71. Jak mam na imię
    72. Ile mam lat? Eksdi iksde
    73. Słyszałas o aferze o kolor sukienki w internecie?
    74. Bieber bierze w niej udział xd
    75. Matko 4 min
    76. Powiedz Sebie żeby mi.pomógł
    77. Aj i tak za póżno będzie
    78. Yeh dopiero tyle pytań?
    79. Lubisz siedzieć?
    80. Nie lubisz stać?
    81. Co.robisz?
    82. Chodzisz do 1 gim?
    83. Miewasz koszmary?
    84. 2 minuty
    85. A ja nje mam weny
    86. Jak myślisz zdążę?
    87. Pytanie bez sensu
    88. To nie pytanie
    89. 1 minuta
    90. Boje się
    91. Lubisz słdycze?
    92. Czy znasz Sspectrę?
    93. Nieeee! Północ :c
    94 Czy tak jak ja wchodzisz co 5 min na ulubione blogi by eprawdzić czy są nowe posty?
    95. Piszą z telefonu
    96. Prawda czy fałsz
    97. Skojarzenie do loginu shannon'
    98. Zmienić nazwę google, jak tak to na jaką?
    99. Chyba piszę bez sensu co nie?
    100. Nareczcie, to baju baju *u*
    101. A nie xd
    102. Okej jest 3 po 12.
    103. Teraz narka :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 104 . Ciąg dalszy pytań!
      105. Dobiję 300, załoźysz się?
      106. O ile się założysz?
      107. Z czego piszę?
      108. Zrobisz mi logo?
      109. Kochałaś mnie wczoraj?
      110. Kochasz mnie dzisiaj?
      111. Mam na 2 imię Natalia.
      112. A ty jak masz na 2 imię, jeśli masz?
      113. yrzT nedeJ nedeJ
      114. Interesujesz się Japonią?
      115. To zobaczę tą twoją facjatę w tv za 8 lat?
      116. Kiedy masz urodziny, bo chcę ci kupić elżee +-+
      117. medeiS nedeJ nedeJ
      118. Napisz tą liczbę od tyłu
      119. MAM TĘ MOC!
      120. Ilona, muszę ci coś powiedzieć...
      121. Kocham cie...
      122. ...płe naleśniki! XD
      123. Łan Tu tri
      124. Wiesz o co chodziło z tymi naleśnikami?
      125. Połącz pytanie 121 i 122.
      126. Najkrótszy opis wojny xD
      127. Już padam!
      128. Mam...
      129. ...ciu(l)
      130. Nie ty!
      131. Omiń 3 pytania
      132. Pusto
      133. Pusto
      134. Pusto
      135. Kogo najbardziej lubisz z bloga Shannon?
      136. Kogo nabardziej lubisz z tego bloga?

      137. Kogo najbardziej lubisz z bloga Emily?
      138. Masz konsolę?
      139. Masz komputer czy laptop?
      140. Jaki masz telefon?
      141. Czy w ogóle masz telefon?
      142. Lubisz mom nazwę gugle? (błędy spec.)
      143. Ja mam Xperię J B)
      144. Lubisz naleśniki?
      62864926389477166539. A nie 145? B)
      146. Dlaczego ! Donata ! ?
      147. Masz drugie konto?
      148. Kto jest z tb na twoim logu?
      149. Ech.
      150. Mama czy tata
      151. Masz rodzeństwo?
      152 Teraz jestem na kompie
      153. Musiałam przepisać wszystkie pytania :c
      154. Jesteś super xp
      155. Co miałaś na obiad?
      156. Mam 14 % baterii na telefonie i laptopie xD-e
      157. Idę po ładowarki
      158. S-ł--ka?
      159. Czy myślisz że Milga jest segzi?
      160. Wiatr
      161. Jest u cb śnieg?
      162. Bo u mnie w Opolu nie ma :c
      163. ABCDEFGHIJKLMNOPQRATUWXYZ
      164. Ułóż zdanie w którym każdy wyraz zaczyna się na P
      165. Patrycja poszła po Pauline powiedzieć pewny... Ej nie umiem xD
      I dalej nico

      Usuń
  2. 101. Pisałam z telefonu, hehe
    102. To co? Dzisiaj dobijamy do 500 B))
    102. Jakie są twoje dwie ulubione litery?
    103. A co je dzieli na klawiaturze?
    104. Beware (d)
    105. Dlaczego zawsze jak smaruje chleb masłem i mi upadnie musi ekem... pier*olnąć tym masełkiem i kanapka do psa? :(
    106. Dopiero 106 a mnie już ręka boli, hem
    107. Pseplasam za sart o blondyncze :#
    108. Nie mam pomyłuuuu.
    109. Masz chłopaka? O.o
    110. Robisz pinkne loga *o*
    111. JEDEN JEDEN JEDEN
    112. Zrobisz mi logo?
    123. Dlaczego wszystkie nasze nicki/pseudonimy odmieniają się na "Sra"? Np. Sradaqs, Srilona, Sraleksa, Srannon, Srilka, Srolka czy Srozzool? (Bez obrazy dziewczyny xdd)
    124. Kiedy znajdziemy siem na zakrencieeee
    125. KLUBISZ SRIBERA? (Bibera)
    126. Maj gud
    127. Kupiłam ci domestos w biedrze B))
    128. Wiesz, ja wolę ćpać masło, a nie majonez, czy domestos..
    129. Każdy lubi co innego.
    130. Czaisz, że moja 4 letnia sis ma tableta na własność? :#
    131. Nie wiem co napisać.
    132. Ejj, to ja na 100k wyświetleń dam sw zdj B))
    133. Miasto czy wieś?
    134. A wieś czy miasto?
    135. Umiesz pływać?
    136. Bo ja nie :/
    137. Ostatnio na basenie przepływaliśmy pod wodą to mi wody do uszu naleciało i pół dnia NIC nie słyszałam..
    138. Mam postanowienie.
    139. Od 150 będę zadawać sensowne pytania.
    140. Dlaczego nie lubisz masła? :(
    141. Nie długo ósma a ja nawet w połowie nie jestem.
    142. AAAAAAAAAAAAAAA!
    143. Na kogo głosowałaś na blogu Abieskiej?
    144. Ja na kasie *o*
    145. Z czterech głosów!
    146. Laptop, komórka, tablet, komputer
    147. Spaćć... :(
    148. Mam pomysł na pytanie nr 150 c:
    149. Nie ważne.
    150. WALIĆ POSTANOWIENIA.
    151. Lubisz Nutelle?
    153. Ja ją często dodaje do masła.
    164. A nie 154?
    155. Lubisz #He#Szta#Gi?
    156. #Ajm#Fice#Króloffa#Hesztagsóff
    157. Bedem teraz wszystkie pytania z hesztagami pisała B))
    158. ######
    159. Zrobić serie z wyzwaniami?
    160. Hacked baj Adaqs. Nołbodys saf! (d)
    161. Chcesz ze mną sobie robić beke na ang MSP
    162. Jak tak, to wejdź kiedyś na chata to Ci wyjaśnie.
    163. NIEEE ÓSMA JEDEN
    164. Wiesz ile man procent baterii w telefonie?
    165. Zgaduj
    166. Zgaduj
    167. Zgaduj
    168. Zgaduj
    169. No dobrze. Zakryj pierwszą liczbę w tym pytaniu i zgaduj ile mam baterii B))
    170. 69? BINGO
    171. Jeszcze 29 pytań do osiągnięcia porannego celu.
    172. W południe zadam 100.
    173. A wieczorem 200.
    174. I będzie 500 B))
    175. A może 5000?
    176. Reka mnie boli.
    177. Masz raka? O.o
    178. Opuściła mnie wena.
    179. Na MSP założyłam new konto B))
    180. Ale z Adzijany nje odchodzeł
    181. Jeszcze 19 pytańń.
    182. Wiesz, że, gsy kupiłam vipa odrazu dostałam równo 7 wiadomości "Daj pozdro"?
    183. Wierzysz w Anonky?
    184. Ja nie.
    185. A w Talking Angele?
    186. Na forum znalazłam temat o TA i tak takie cuś napisała laska:
    187. POMOCY! TO TRYNKI ŁINKI WSTAWIŁ DO JEJ OCZU.... DOM! NA PRAWDĘ! TO JEST... DOM!
    POMOCY TEN DOM WYJDZIE Z TELEFONA/KOMPA I NAS ZJE! XDD
    188. Też mam takie zdanie o tym.
    189. Powtarzam się?
    190. Jescze 10 pytań i jest 8:11 phi
    191. Na 8:50 do szkoły.. :(
    192. U cb też taka ładna pogoda? C:
    193. Mój brat oblał klawiature mlekiem, a gdy ją suszył stopił klawisze xdd
    194. Bijmy mu brawo :*
    195. No i nici z mojego postanowienia :/
    196. Wiesz jak dobrze podrabiam screeny?
    197. Masz GG? Bo bym mogła ci pokazać c:
    198. Nadużywam emotek? 😞😞😞
    199. Nie mam pomysłu na pytanie...
    200. Daleko do 200?

    Huehue.
    Pozdrawiam
    Adziq ❤

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)