piątek, 27 marca 2015

Projektanci ubrań - Fani 1D?

Heiiq!

Tutaj ta co nie pisała. Tutaj Ada. Przepraszam, że tak to wszystko olałam, ale tak się złożyło.. Sprawdziany, urodziny, nauka, dzień po moich urodziny bff, przygotowania, no i wiecie. A skoro mowa o urodzinach...

Sorry, za te palce, ale musiałam to jakoś przytrzymać xDD

Dwie książki  nie książki* autorstwa Keri Smith, "TO NIE KSIĄŻKA" i "ZNISZCZ TEN DZIENNIK" Tutaj decyzja należy do was, czy chcielibyście, abym na końcu każdego posta dodawała jedną stronę z To nie książki, a drugą ze Zniszcz ten dziennik. Szczerze wam powiem, że okładka Nie Książki jest bardziej bordowa, a nie czerwona jak to widać na zdjęciach.

Dobra, nie ważne nie o tym tylko o MSP.

Słyszeliście o odejściu Zayna o ile się nie mylę z SredenDe? Tak, teraz caly internet o tym huczy. Ja osobiście nie jestem fanką tego całego "SramDajrekszon" Ale lubię czytać różne opowowiadania związane z tym zespołem.. A tu pozwolę sobie wkleić link do takiego, które na prawdę przykuło moją uwagę. Coś o tym? Elliene Caver była szantażowana, bita, okaleczana itd przez swojego brata i... Ojca. W wieku 16 lat ucieka i wynajmuje ruderę w starej kamiennicy. Dziewczyna trafia na pracę. Jej szef również ją szantażował i rzadko jej płacił, a gdy już to zrobił to bardzo mało. Pewnej północy, gdy dziewczyna wraca z pracy zostaje pobita i okradziona. Na ulicy znajduje ją jeden ze "SramDajrekszon" i dalej już nie będę wam opowiadać, dowiecie się jak przeczytacie. Opowiadanie jest piękne i wylałam tyle łez przy czytaniu, że sobie nie wyobrażacie.. A no tak, link! Kliknij ;3. Wracając do MSP, dzisiaj przeglądając sklep z ubraniami natknęłam się na taką oto bluzkę:


Hmm, mój móżdżek (Wow to takie słowo jest? Blogger mi nie podkreślił więc chyba tak o.O) mi mówi, że to oznacza "Zayn na zawsze", ale jeszcze spytam "fujka gugl" bo maj englisz noł pro. FUJEK MUFI SZE MUJ INGLISZ JEST SIWIETNY <33 Dobra, dobra. nie przynudzam. Nie powiem, ta bluzka mnie zaciekawiła. Poszperam w necie po informacjach. BleBle nic pożytecznego tylko przemyślenia czy to o pieniądze, o "dziecko", czy o Perrie. 

Dobra,jak ja coś zacznę gadać pisać to potem cały post do dupy >_<
Ja nie umiem pisać tylko o jednym ;-;
Zawsze wtrącę jakieś pięć groszy nie na temat.
Do Gabeła: Jeżeli to czytasz, co wiem to najlepszego z okazji urodzin cyganie jeden c;
Powstrzymam się od kazania na koniec i po prostu...
Do następnego posta! ;')

P.S: Z mojej rozkminy, której nikt chyba prócz mnie nie zaczaił wynika, że projektanci ubrań są fanami 1D!

Dobra teraz serio, Cześć! ^^






1 komentarz:

  1. Ada, wiem, że spóźnione (wcześniej składałam pod innym postem!), ale ok.
    Wszystkiego naj, naj, naj, zdrowia, szczęścia, chłopaka (xD), spełnienia marzeń i MNIE W PREZENCIE!

    A jeśli chodzi o 1D, to też ich nie lubię (Bibera i Kwiatkowskiego też), ale może jednak tak ich nie przezywaj, bo może ktoś z tego bloga ich słucha i się obrazi. No, ale to jego problem.

    #kazaniaodIlonggirzondzom

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)