sobota, 21 marca 2015

Jak to dawno posta o MSP nie było + Klub warty popularności? #1 <- New Seria!

Heiiq!

Na wstęp przepraszam, że nie było posta o MSP, ale teraz mam więcej na głowie i w ogóle. TAK POZA TYM ALEKSZA FRUCIŁA B)). Postanowiłam zrobić jakąś nową serię, z racji iż żadnej nie prowadzę. A więc będą to... kluby! Ale o co chodzi? Będę wybierała 3 kluby z dużą ilością członków, a potem oceniała czy ten klub warty jest tej popularności.

Dzisiaj przygotowałam 3 pierwsze kluby czyli:
- LADY GAGA wielka katastrofa < 16434 członków
- Kochamy zwierzaczki (miłośnicy zwierząt) < 13225 członków
- Klub dla Goth, Emo, Punk, Metal itp. < 10923 członków

Zaczynamy od Lejdi Gagi B))


Typ: Muzyka
Na "Profilówce" tego klubu widnieje MovieStar - Zapewne Lady Gaga

Zobaczmy tło!


Oo, nawet bloga ma. Cóż, myślałam, że jeżeli klub nazywa się "LADY GAGA wielka katastrofa" będzie to coś o owej osóbce, a jednak nie. Tło jest takie... proste? Pisze kto go założył, jest Movie właścicielki, podała blog. No Okej, trochę słabo.

Filmów itd. nie pokazuję, bo nie dotyczy to nic tytułu klubu, co jest WIELKĄ zmyłką

Moja ocena klubu: 6/10 czyli nie zbyt warty swojego miejsca w TOP członków. 
                             Dlaczego ocena taka niska? Nic nie nawiązuje do tematu, co dla użytkowników jest 
                             wielką zmyłką, może ktoś trafił na ten klub myśląc, że to o "Lejti Kace"?

Klub nr 2, czyli #KoffamySfieszaczki


Typ: Zwierzaki
Zdjęcie profilowe bardzo nawiązuje do tytułu - Movie z animką z kategorii zwierzaki, a wokół inne pupilky c:

Tło:


Tło, tło... Widać na nim pokój z Movie, która mówi "Witaj w klubie miłośników zwierząt" a wokół niej stoją inne zwierzęta (Unikaty niczym mój pieseł ;3) Jak można zobaczyć obok na większości miniaturek widać minimum jedno zwierzątko. Jest potrzeba dawania screenów reszty klubu? Dla mnie nie. Tutaj spokojnie mogę dać 9,5/10 za wykonanie.

I ostatni na dzisiaj klub, #MetalPunkEmoGoth


Typ: Inne
Miniaturka piękna nie jest, serce z jakimiś napisami, aha? Sorry, ale gdybym mogła dała bym -1/100

Mimo iż pierwsze wrażenie za dobre nie było zobaczmy co jest w środku! (wtf?)


Ekhem, wykonanie jest Okropne przez duże O. Czy dodają tu rzeczy na temat, czy nie trudno mi ocenić, ponieważ kategoria to "Inne" ale zapewniam was, że nic nie jest zgodne z tytułem :/
Tutaj daję najniższą ocenę na jaką pozwalają mi kryteria oceniania opracowane przez Zuzę Zuziofoł (Pozdrawiam Maje jeżeli to czyta xdd) a więc daje 0/10

Czyli wychodzi:

1. Zwierzaczqy
2. Lejti KaKa
3. Metal, Punk, Got, Emo

A jak wam, podoba się seria? Wymyślałam ją całe 5 minut więc doceńcie ile czasu zmarnowałam! Jak, zmarnowałam?! Nie, wymyślanie serii dla was sprawia przyjemność :)
W ogóle ostatnio w końcach posta daję jakieś kazania. Czyżby dorastam? (Bez skojarzeń zboczuchy) A szkoda, fajnie jest być dzieciakiem 9 lat, FOLNOŚĆ I SFOPOTA <3 Dobra, znów jakieś kazanie daje #WTF?

Nie no, Ada ogarnij się.
Pozdrawiam wszystkich! ^^












1 komentarz:

Radzę się zastanowić... ;)