wtorek, 10 marca 2015

Zmiany weszły na nasz serwer!

Heiiq!

Ale się jaram *-* Dostałam się na bloga Shann! :DDD
Dobra, nie o tym
#Wiem, że był o tym post, ale bez screen'ów i niczego.

Widzieliście już zmiany na Polskim MSP?

Może zacznę od tego jak to było

DAWNO DAWNO TEMU (czyt. wczoraj)
ADA WESZŁA NA MSP
I UJRZAŁA...



































COŚ BARDZO CIEKAWEGO




































COŚ CO ZMIENIŁO JEJ ŻYCIE..


































COŚ CO SPRAWIŁO JE PIĘKNIEJSZYM
































CZYLI...


























































Szary ekran...


Okeyy, po chwili ujrzałam coś bardzo ciekawego czyli...


MRR, wiem, bardzo segzi B))

Dobra, co było w prezentachh?


Jeej, kupiłam sobie za te hajsy nowe tło do filmu (Życie Sióstr #1) (Wiem, nie umiem robić filmów, ale zawsze coś XD) Coś tam jeszcze gadała, ale nie zdążyłam zrobić screena

SRIXI (Musiałam XD) mnie zaprosiła o.O



Nie mogę odmówić.. PHI, ALE JA JEJ NIE CHCE ;-; Trudno :p

Dobra, to na tyle w tym lipnym poście, ale się śpieszę :P
#KrótkiePożegnanieZawszeSpoko

Pozdrawiam <3
Ada



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)