sobota, 21 marca 2015

Cześć? xD

Hej...
Co? NIE!

Witajki!

Nie, nie kojarzycie tego powitania, ani go tu nie widzieliście.
Jestem nową redaktorką... Do czasu. Zaraz to wytłumaczę.

Jak tu się dostałam bez konkursu?
Bez żadnej ankiety?
Bez waszej wiedzy?

Otóż:
Pisałam na chyba wam znanym blogu Shannon13. (bez kropki)
Zrobiłam sobie przerwę do 1 kwietnia, ale postanowiłam że dziś już wrócę...
Tylko, że wczoraj Shannon oznajmiła, że zawiesza bloga i dziś... Już go nie ma.
Powiedziała że kiedyś go odnowi, nie wie kiedy.
Rozpaczałam dość długo. Dziś weszłam na tego bloga i patrzę... Milka odchodzi. Aleksa zostawiła bloga pod opiekę Adzie, a redaktorek było tylko 4...
Nie chciałam, by blog upadł, więc pomyślałam, czy by nie pomóc tutaj do wznowienia bloga Shannon. Napisałam e-maila do Ady, zgodziła się i oto jestem! :D

Zaraz, nadal się nie przedstawiłam, więc ukażę to w faktach:
  • Mam na imię Izabella
  • Mam 13 lat
  • Lubię śpiewać i rysować
  • Nienawidzę tworzyć prac plastycznych farbami czy kredkami, wolę pastele i szkice
  • Mam 7-letnią siostrę Emilkę i 9-letniego brata Kamila
  • Mam chłopaka ;-;
  • Nie lubię rosołu xD
  • Potrafię (skromność na 102) pisać opowiadania, wiersze, a czasem próbuję pisać piosenki
  • Chodzę na zajęcia taneczne i wokalne
  • Czasem dostaję pieniądze od taty za śpiewanie na ślubach (tata jest organistą xd)
  • Kocham marchew xD
  • Nadużywam minek...
  • Piszę bloga z opowiadaniami
  • Mam własnego bloga o MSP
  • Czytam mniej popularne blogi, które mają po 900 wyświetleń, a mają mega ciekawe posty
  • Aj luff żurek <33
To chyba tyle, nic mi do głowy więcej nie przychodzi ;-;

Co do postów, to będą pojawiać się przynajmniej 3 razy w tygodniu (będę wstawiać posty więcej razy, jeśli mam czas) a po 1 kwietnia w środy, czwartki, piątki, soboty i czasem w poniedziałki (nie mam wtedy matmy, więc).

Ulubione blogi?

  1. Cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
  2. emily-mccline-i-msp.blogspot.com
  3. abieska-wariatka-i-msp
  4. przygody-z-msp-i-my
  5. msp-oczami-ilony
  6. zwariowaneee-msp.blogspot.com
  7. sspectra-i-msp.blogspot.com
O mnie, to tyle, nic już dziś chyba nie wstawię.

Muszę iść się szykować na urodziny koleżanki i po drodze zabrać Sebastiana (My Boy...), a urodziny trwają do 21:00.

Papa! :33

~IzencjuszBezLoga

P.S Ktoś zrobi logo?

2 komentarze:

  1. Cześć. :)

    Świetnie, że będziesz tu pisać! <3
    Po usinięciu bloga Shann zastanawiałam się czy nie zaproponować Adzie, aby zaprosiła redaktorów od Shann tutaj, ale chyba nie muszę!

    I zaraz...
    Czytasz mój blog???
    Wow...
    Szkoda, że z przyczyn technicznych nie mogę na nim pisać. :C

    Hehe... Nie zapomnij wziąć majonezu lub domestosa.
    Coś trzeba ćpać...

    I jeszcze jedno...
    Zapomniałaś, że Seba to Wiesieg!!!

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy Izencjusza!
    Ilka, właśnie coś z Aleksoł knujemy, znaczy ćśś ty nic nie podejrzewasz.
    Wgl ja mogę zrobić logo :)
    ALEKSA WRÓCIŁA ZIĄ #BEDETERACIONGLEOTYMGADACIOPISAC B))
    DOBRA, POSDRAFIAM
    ADAQSQSQSQS

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)