niedziela, 29 marca 2015

WJEHY, ZBYHY I FSZYSTKOOOO

~Heiiq

Chyba wiecie kto pisze, nie? Nie.
Właśnie   od 19:30 do 20:15 siedziałam na imprezce u Madiee, na ktorą pewnie jeszcze wrócę.. Po prostu Em Es Pe nawalało ;p Jak się naprawi to wracam do gry B)) ADAQS BACK TO GAME. Impreza miała się odbyć o 19:30 a ja o 19 już srałam, że się spóźnię więc pół godziny szperałam na forum.
Natknęłam się na dwa tematy, które odmieniły moje szycie...


Ohh, wygląda na to, że byli by zgraną parą, ale niestety los tak nie chciał. 
Nie dość, że zrobiło mi się zimno...
Czuję się jak wczoraj przy krzyżówce XD
Zacytuje:
- Mamo, mamy jakieś krzyżówki? Wena mnie wzięła ;-; (xD)
- Coś tam może jest
*Biorę krzyżówkę i patrze na ilość haseł*
- Wena mnie opuściła

Rozwala mnie reakcja dwóch chłopaków w tym temacie.
"biorecie"
"Cześć B))"
"Zrób to ze mną!"
"Chcesz żebym Ci wsa..."

Dalej wolicie nie wiedzieć

Hmm, zobaczmy profile Zbysia i jego rodziny ;3




(Rozwala mnie ten status xdd)


Mrr, nawet dwie "Fjehy" siem tu snalazły B))
Ohh, autor jednego tematu na forum nawet ma Sripa Cipa Rozwita (jak ja pięknie rymuję, tylko szkoda, że takiego słowa nie ma... ;( ) 
Bosze jak mi zimno
zimno
zimno
zimnooo
Idę po koc
zara wracam
jestem

Emm, no i to już chyba na tyle
Przedstawiłam wam moich pszyjaciuł
I pszyjaciułki
No i pefnie bendom mi wdzienczne za to sze som takie fielbione na klenczkach <33
Niedługo będzie plagiat tych całych Kryśków Zbyszków czy kogo tam jeszcze 
Idę zobaczyć czy strona po dwóch dniach w zamrażarce zamarzła
Apff, w tym Zniszczu Dzienniku som jakieś mocne kartki.
Dobra, ide rozkminić jak to mogę załatwić.
Baj :*



4 komentarze:

  1. Te durnie to specjalnie zropili!
    KEREŁ SZMYF DO MASY KARTEK DODAŁA ZASTYGAJNDZON LAFE!

    OdpowiedzUsuń
  2. A widziałaś, że Klemens umarł w 3 tematach.

    Ale teraz rządzi...
    IĆ SPAĆ!

    Tak więc, #IĆ #SPAĆ.
    xD

    Rodzinka fajna. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha mnie też sfendzi pupa XDD hahaha

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)