piątek, 3 kwietnia 2015

LBA - nominacja od Maliny

Cześć.

Tutaj Ilona.
Z góry przepraszam za błędy, ale piszę z telefonu.

Dziś zajmiemy się... LBA.

A co to jest? Hehe... Ja nie wiedziałam.

LBA (moja definicja) - Libster Blog Award. Osoba, która bardzo lubi dany blog lub posty jakiejś osoby, nominuje ją i dana osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań, a następnie nominować 11 blogów (konkretne osoby) i zadać im 11 pytań. Podobnież nie trzeba nominować aż tylu blogów (źródło tej informacji: Bekka I Love, znana również jako Aleksa).
Mnie nominowała (ile razy powtórzę jeszcze to słowo?) Malina, czego się nie spodziewałam.

Ale ok.
Pytania:

1. Co lubisz najbardziej robić, gdy jesteś na komputerze?
Hm..Chyba grać w msp, tfm, Heromice i Simsy oraz oglądać różne rzeczy na yt i cda.

2. Mniej więcej, ile blogów czytasz?
Chwila...(miszcz matematyki będzie liczył) 9 o msp, 4 o tfm, 4 o wszystkim, 1 z opowiadaniami i 1 modowy, to razem będzie..19.

3. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Em... Herbata i Cola.

4. Lubisz lazanię?
Średnio.

5. Ulubiony zespół?
A czy ja słucham jakichś zespołów? Moment, sprawdzę te ponad 300 utworów na moim telefonie... Jest jeden, zapomniałam o nim. Linkin Park.

6. Która piosenka denerwuje Cię?
Wszystkie JB. No dobra, jedna... Weekend - Ona Tańczy Dla Mnie (czy jaki to ma tytuł).

7. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Hiszpańskiego.

8. W które gry lubisz grać? (Niekoniecznie przeglądarkowe)
Simsy, msp, tfm i Heromice.

9. Jakiej marki masz telefon?
O Jezu... Jakiejś dziwnej. Goclever Qantum 450 (czy jakoś tak, kupiłam go ze względu na wygląd xD).

10. Lubisz słodycze?
#oczywistaoczywistość

11. Ile masz osób w klasie?
23 osoby.

Hehe... Szkołę oglądam. ^^

Ok, teraz ja nominuję, ale mniej osób.
Emily-Mccline-i-msp.blogspot.com - Milka
Abieska-Wariatka-i-msp.blogspot.com - Aleksa
Sprytne-myszki-z-tfm.blogspot.com - Ada
Marciowate-msp.blogspot.com - Marta
Marciowate-msp.blogspot.com - Aśga
Razem-o-msp.blogspot.com - Tencza

Pytania :
1. Jak długo blogujesz?
2. Najgorsza rzecz jaką zrobiłaś?
3. Jaką postacią z bajki chciałabyś być?
4. Ulubiony film?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Lubisz 69?
7. Znasz Wieśga?
8. Drugie imię?
9. Ulubiony dzień w roku?
10. Oglądasz serial "Szkoła"?
11. Czego się najbardziej obawiasz?

Ok, tyle.
Pozdrawiam.

~ Ilona, bez loga, bo nie mam go na telefonie.




2 komentarze:

  1. Huhu *o* Miło, Marcia jest nominowana ^^ Fajno fajno, ale chciałam pytania bardziej szalone ; c
    Marcia (no ja) ♥ xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy! Dzięki za nominację ^^ zaraz wstawię na bloga ^^

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)