piątek, 3 kwietnia 2015

LBA (Libster Blog Award) - Nominacja od Mandy/Madiee i Lyene :3

Heiiq!

Ach, któż to wreszcie raczył coś napisać?
PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM PO PROSTU TERAZ JESTEM CAŁY CZAS W NAPIĘCIU I PRAWIE Z NICZYM SOBIE NIE RADZĘ, OBIECUJĘ, ŻE PO WYNIKACH ANKIETY NA BLOGU EMILY POSTY ZNÓW BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ!!

Dobra. Dzisiaj rano wchodząc na MSP z komórki jak zwykle sprawdziłam pocztę.
Natknęłam się na wiadomość od Stylówkilol=], abym weszła na bloga Kathey.
Czytam, czytam. Zostałam nominowana do Libster Blog Award.

Co to jest? (Moja definicja) - Nominowana osoba odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która dała jej ten "zaszczyt", a potem zadaje swoje 11 pytań i nominuje 11 innych blogów + osobę, która tam pisze i ma to wykonać.

Ja jak już wspomniałam zostałam nominowana przez Madiee (Stylówkalol=]) z bloga Katheji.

No to jak?
Zaczynamy!

Zadane pytania:
1. Ile blogów czytasz?
2. Od kiedy blogujesz?
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka (lub seria książek)?
4. Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka.
5. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
6. Jaki jest Twój ulubiony sport?
7. Lubisz czytać?
8. Jakie jest Twoje hobby?
9. Jakie jest Twoje marzenie?
10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
11. Jakie są Twoje ulubione gry?

Moje odpowiedzi:
1. 5 o MSP, 2 o życiu, ponad 20 z opowiadaniami (Tak, serio...)
2. Jakoś od 20 grudnia 2013r. ale nie jestem pewna
3. Saga "Nocna Szkoła" (E-Booki, apff)
4. Ellie Goulding
5. Zespołu ulubionego nie mam, ale czasami posłucham jakiejś piosenki One Direction (Tak, mnie też to boli i nie wiem po co to robie...)
6. Chyba gra w siatkówkę i biegi
7. Ja nie czytam, ja pochłaniam. Jak mogę nie lubić jak czytam tyle blogów?
8. Rysowanie, gra na gitarze, śpiewanie
9. Nigdy nad tym nie myślałam, nie miewam marzeń, ale jak tak pomyśleć, to chciałabym, aby każdy mówił prawdę - nawet tą najgorszą, a nie kłamał na pocieszenie, bo i tak wyjdzie na jaw.
10. Generalnie to słucham wszystkiego co wpadnie w ucho więc trudno mi stwierdzić.
11. The Sims 4, Transformice, MovieStarPlanet, MineCraft

Blogi, które nominuję:
http://emily-mccline-i-msp.blogspot.com/ = Aleksa B))
http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/ = Hmm... Milka
http://szaloneee-msp.blogspot.com/ = Katy
http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogsompot.c/ = Alice B))
http://przygody-z-msp-i-my.blogspot.com/ = Zoza :D
http://emily-mccline-i-msp.blogspot.com/ = Shann :3

Więcej nie dam rady xd

Moje pytania:
1. Od kiedy grasz w MSP?
2. Ulubiony zespół
3. Ulubiona piosenka
4. Ulubiona aktorka/Ulubiony aktor (Ile ja tych Ulubionych daje :o)
5. Z kim najbardziej się "Zaprzyjaźniłaś" na MSP?
6. Planujesz odejście z MSP?
7. Masz rodzeństwo?
8. Ile blogów czytasz, a na ilu piszesz?
9. Wygrałaś kiedyś coś?
10. Co według Ciebie powinno się zmienić na MSP?
11. Jakie są twoje 3 najulubieńsze blogi o MSP?

To teraz pytania od Lyene z bloga http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogsompot.c/ :3

1. Ulubiona piosenkarka?
2.Wolisz truskawki czy maliny :3?
3. Twoja ulubiona potrawa?
4. Kolekcjonujesz coś?
5. Masz broń na lany poniedziałek? xD
6. Jaki jest twój ulubiony zespół?
7. Czytasz książki? Jeśli tak, to jakie?
8. Planujesz odejść z MSP?
9. Jaki masz kolor włosów?
10. Jakiej marki masz komputer xD?
11. Wolisz Wielkanoc czy Boże Narodzenie?


Moje odpowiedzi:
1. Ellie Goulding
2. I to, i to <3
3. Mam dwie, Kluski z serem (Apff) i z piersi kurczaka z ziemniakami i mizerią B)) Taki wspaniały obiad (Madzia Gess poleca)
4. Kiedyś tak, teraz nie.
5. A jak B))
6. Jako tako nie mam takiego, ale czasami jak mi odwala włączę sobie One Direction ( Tak, ja też nie wierzę w to co piszę)
7. Za książkami nie zbyt przepadam. Wolę E-Booki lub opowiadania miłosne (ale takie akcji, że dziewczyna się zakochuje w gangsterze po tym jak on ją uratował przed jakimś pedałem i uczy ja strzelać w obronie własnej, ponieważ ścigają ją za wsypanie tego ich "interesu narkotyków" przez jej siostrę, gdy jej druga siostra, która również przez tą starszą miała z nimi do pogadania pokazuje młodszej filmik jak jej "chłopak" bije, nęka i okalecza inną dziewczynę. Młodsza zabiera jej telefon i mu pokazuje. Potem ucieka do biura do sisqy, która ją wspiera i w łazience się tnie. Kiedy Vicky (Ta co ją wspiera) dzwoni do tego jej chłopaka, że jest w szpitalu on nie patrzy na drodze, gdzie specjalnie skradzionym tirem potrąca go ojciec tej Nicoli i on zapada w śpiączkę, a potem się budzi z zaniknięciem pamięci, dobra reszty wam nie będę zdradzała) I uwaga zaskoczenie: Te dramaty miłosne są o 1D mimo, że w tym wyżej nie było czegoś takiego jak zespół tylko dwóch z nich. Jeżeli chodzi o te ulubione książki e-booki* to Sagę "Nocna Szkoła" Tzn. "Zbuntowani" "Zagrożeni" "Wybrani" "Dziedzictwo" itd.
8. Konto założyłam w lipcu 2011. Od sierpnia 2011 do końca listopada 2013r. kompletnie odeszłam i zapomniałam, że coś takiego jest. 20 grudnia 2013r. dostałam się na "Przygodowe MSP" ok. 100 tysięcy wyświetleń. Po dwóch miesiącach ten blog został usunięty, a ja znów odeszłam. Wróciłam jakoś na październik 2014r. a 8 lutego 2015r. dostałam się właśnie na ten blog. Po tylu przerwach na razie nie planuje odejścia.
9. Jakieś 5cm końcówek ciemny blond, a reszta jasny brąz.
10. Taki syfiasty laptop z "acer" ;-;
11. Oba święta bardzo lubię.

Nominuję te osoby co wyżej, a pytania są te same.
Żegnam Miszcze :3

2 komentarze:

Radzę się zastanowić... ;)