piątek, 24 kwietnia 2015

KONKURS NA REDAKTORA!

Czesio!

Ostatnio na blogu jest co raz mniej postów, a nasze grono się zmniejsza. Za radą Aleksy, która niestety odeszła - tym razem na dobre. Robię konkurs na redaktora. Cóż, pogadanka na początku, a teraz może przejdźmy do sedna sprawy?

WYMAGANIA
  • Czas na pisanie notek
  • Poprawność ortograficzna i opanowana interpunkcja
  • Nienadużywanie emotikon
  • Umiejętność robienia screen'ów i ich wycinania
  • KONTO GOOGLE/BLOGGER!
Wymagań wcale nie jest tak dużo. To są tylko te "podstawowe" więc zanim zaczniecie narzekać, że ich za dużo pomyślcie do czego jestem zdolna B))

A jak się zgłosić?

Normalnie i po ludzku napisać komentarz, w którym zawarte będą takie informacje:

  • Imię
  • Nick na MSP
  • Ortografia i interpunkcja (0-10)
  • Kiedy możesz pisać notki
  • Blogi, na których piszesz/pisałeś (Jeżeli nigdzie nie pisałeś pomiń ten punkt)
  • Gmail
  • I coś o sobie
Jeżeli chodzi o ogłoszenie wyników czy nie wiadomo co tu macie kalendarzyg:


Czerwona ramka: Rozpoczęcie konkursu
Żółta ramka: Koniec konkursu
Zielona ramka: Ogłoszenie wyników

Wszystkie zgłoszenia, które pojawią  się 7 maja nie będą brane pod uwagę. Jest to dzień ala "przeglądania zgłoszeń" :S

Okres próbny będzie trwał koło tygodnia, może dwóch. Potem zrobię "podsumowanie" o tym jak sprawdziła się owa redaktorka. Poniżej 30 pkt = wywalam, Powyżej 30 pkt = ankieta (Zostań/Nie). Ile osób przyjmę... Nie wiem.

Dobra Ada, nie rozpisuj się aż tak, bo i tak każdy już wie o tym kiedy się zaczyna konkurs i kiedy kończy, a tego nikt nie przeczyta. Pózderki

/Adziok *-*

P.S: Ostatnio pojawiły się hejty, że się podszywam pod samą siebie (Tzn podszywam się pod Adaqs) No ludzie! Zmiana nazwy na bloggerze to nie koniec świata.. Obecnie zwę się Adziok *-*



22 komentarze:

  1. Hey. Jestem Julka i mam 10 lat (rocznikowo 11, ale ćśśś...), a urodziny obchodzę 28.04. Mam kilka obliczy, czyli; miła, wesoła, szalona, głupkowata itp. lub zła, smutna, chamska (to raczej zdarza się w niefajnych sytuacjach) oraz szybko się wzruszająca/poważna. Tak, 3 oblicza Julki! B)) Wiem, ze zaczęłam od opisu, ale co tam! Dobra. Teraz przejdę do moich hobby. Mam ich sporo, ale chyba moje ulubione to; sport, czytelnictwo, spanie (omomomom *-*), blogowanie i oglądanie różnych #youtberów. Dobra, nie będę się opisywać. To zrobię jak mnie już przyjmiesz... (Jeśli się dostanę, hehe) Chodzę do 4 klasy, a ocena na koniec z polaka to 6 (dokładnie to 5.87). No, po tym przeczytaniu, napisz co sądzisz o mojej ortografii i interpunkcji. Notki mogę pisać co 2 dni? Czasem codziennie. Tak szczerze? Nie wiem. Jedyne co wiem, że będą często!
    Blogi, na których piszę;
    msp-wedlug-nastolatki.blogospot.com
    karolcia-i-movie-star-planet.blogospot.com
    Na tych najczęściej piszę. Inne są zamknięte lub zawieszone. Ok. Ostatnia rzecz to gmail. Mój brzmi: julcia4x@gmail.com
    Mam nadzieję, że zgłoszonko się podobało! (:
    ~Juls! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze robisz. :)
    Ada, mam nadzieję, że dobrze wybierzesz.

    Cóż... oficjalnie jesteś władczynią (xDDDDDDD) tego bloga!~
    <3 Brawo! <3
    Będzie dobrze! :*

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze dajcie adma Zozie i rozdzielcie zadania? W sumie jest dosc dlugo na blogu.
    To tylko moje zdanie ;) Blog jest awietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adma Zozie.. ćś to ma być niespodzianka
      Rodzicelce zadania.. tzn?
      Aleksa jest założycielką bloga która odeszła a ja jego właścicielką ;)
      Dziękuję ^^

      Usuń
    2. Tak jak na blogu Emily ze jedna robi np szablon inna dodatki a jeszcze inna zajmuje sie np kwestja informacyna czy cos w stylu prestizu.

      Usuń
    3. Wiemy o co chodzi :) Jednakże trzeba zapytać się dziewczyn czy wgl chca cos robic, skoro maja swoje blogi :))

      Usuń
  4. Proponuję też, żeby ta osoba pisała 5-7 notek w tygodniu *-*. Ha, i mam utrudnienie (ja zua). po I etapie poproś aby wybrane osoby napisały notkę próbną na maila. Potem wybierzesz osoby i okres próbny*-* to moja podpowiedź bo po tej jak jej tam... oliwce i tej dwu czlowiekowej osobie nie mam za bardzo zaufania. Mogę się wtrącić #ACO ja zaproponowalam Adzie konkurs na reda a poza tym ja jestem tu zalozyciella. Ada wlascicielkA i moge chyba dawac jej rady??

    Przesliczne pismo z telefpmonka:*

    Ada, dziękuję;*


    Aleksikkkkkkkkkkkkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak planowałam zrobić ;)

      Usuń
    2. To ja nie czytałam ze zrozumieniem? :o

      / Alekikkkkkkkkk co czytać nie umie >.<

      Usuń
  5. Ej, co tak mało zgłoszeń?
    Zgłaszać się ludziki, zgłaszać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.

    Mam na imię Patrycja, mam PRAWIE 11 lat. Orto znam jak tabliczkę mnożenia. ( Sorrt za błędy pisze z telefonu ). Screeny umiem robić, wycinać też ;) mój nick na msp to Jólsonik2005 . Bez kropki. Kiedyś miałam konto z 23 lvl, ale je usunęłam. Posty pisałabym codziennie. Emitkon nie używam bo są dla mnie niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia!
    `Zoza ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jestem Katia (na drugie). Mam 12 lat. Mój nick na MSP to lolkaaaXD
    Mam 21 level. Notki mogłabym pisać we wszystkie dni nie licząc poniedziałku i środy. Ortografia 10-10. Z tym nigdy nie miałam problemu :) Pisałam na lolkaaaxd.blogspot.com, chomyszumsp.blogspot.com, dolly-o-msp.blogspot.com, podbijemy-msp.blogspot.com

    Dwa z nich są moje. Są usunięte. Blog ChoMyszu jest aktywny, ale z niego odeszłam. Blog Dolly właścicielka usunęła.

    Aktualnie nie piszę na żadnym blogu. Czekam aź będzie okazja do pisania u kogoś. Powodzenia wszystkim ^^

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Kocham pisać książki, SMSy, wiersze, notki itp. Mój mail to lolkaaaxdmsp@gmail.com

      Usuń
  9. Jestem Oliwia mój nick Maja997733 9 punktów za ortografię dam sobie 9.Notki pojawiały by się co drugi dzień.Piszę na założonym wczoraj blogu Nasze-przygody-na-msp.blogspot.com mój gmail oliwiaoliwka2004@gmail.com. Mam 11 lat i lubię pływać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Heeeiii ^^
    A więc jestem Milena/Milka, jak wolisz? :3
    Mój login na MSP to Yousain.
    Tag, nie ma to jak #dziwwneenazwyyyynaamsp ;p
    Miałam 2 blogi, które już z resztą nie istnieją, bo wolałam być redaktorką czyjegoś bloga :) Jeśli chodzi o orto i interpunkcję to naprawdę spoko, chodziłam na wiele konkursów ortograficznych. Moje konto gmail: yousainka@gmail.com
    Interesuję się głównie modą, sztuką i aktorstwem. Mam wiele pomysłów na #posty. Nowe serie, poradniki...itd. Itp.
    Posty na blogu... Hmm...
    Postaram się pisać codziennie ale nie obiecuję, jak będę miała dużo czasu to oczywiście będę pisać.
    Oczywiście, umiem robić screeny :3
    Ok kończę, pozdro
    ~Yousain :@

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ogromną nadzieję, że się dostanę, bo ooooogroooooomnie chciałabym tu pisać ^^ Zgłaszałam się już do wielu konkursów na redaktora i za każdym razem rozmarzam się, jakby to było cudownie tutaj pisać.... Ok już nie będę przynudzać :)
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)