piątek, 3 kwietnia 2015

LBA w wydaniu Mjenty

Haiss!
Tutaj Mjenta. Przepraszam bardzo, że nie uprzedzilam Was, że nie będzie postów. Wyjechałam, no i nie mogę pisać. Ale zostałam nominowana przez Zozę do LBA, więc... Hyh,  musiałam się wkraść na telefon taty (mój w naprawie). Także za błędy przepraszam. Oto pytania od Zozolka:
1. Ulubiony zespół
2. ulubiony wykonawca
3. Hobby
4. Ulubiony aktor
5. Ulubiony film\serial
6. Ulubiona bajka\anime
7. W jakim stylu się ubierasz
8. Czy planujesz odejście z Msp
9. Jakie blogi czytasz
10. Na ilu blogach piszesz
11. Czy masz rodzeństwo

Odpowiedzi:

1. Chyba Thirty seconds to mars <33 Marsi, nooo <3
2. Lana del Rey. (Taki fejm Mjenta B))
3. Programowanie, pisanie, malowanie, szkicowanie
4. Jared Leto, a kobieta to Angelina Jolie
5. Szkoła, szpital, ukryta prawda ^^ Taka se ja xD
6. Nie wiem... Bajka to chyba Pingwiny z Madagaskaru XD Niektóre teksty rozwalają
7. Przyznam,  że noszę ubrania TYLKO w odcieniach szarości i czerni. I głównie z Cropp'a ^^
8. *TAJEMNICA* ;O;
9. Emily-mccline-i-msp.blogspot.com
Abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
Kisieleeeq-i-msp.blogspot.com
Mspoczamikathey.blogspot.com
Zwariowaneee-msp.blogspot.com
Przygody-z-msp-i-my.blogspot.com (^^)
[...]
10. Tu, na Zwariowaneee-msp.blogspot.ccom, i na Kisieleeeq-i-msp.blogspot.com
11. Taa... Brat Kosma, 7 lat. (u nas wszyscy maja dziwne imiona)

Dobra.
Oto osoby,  które nominuję:
Abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com - Tyna
Emily-mccline-i-msp.blogspot.com - Olka
Kisieleeeq-i-msp.blogspot.com - Laudy
Mspoczamikathey.blogspot.com - Kokos

Pytania:
1. Ulubiony YT'er?
2. Ulubiona książka?
3. Ulubiony film?
4. Jak wyglądają wasze stopnie?
5. Ulubiony kolor?
6. Macie romans? (nie wnikam w szczegóły)
7. Najładniejsze imię (żeńskie)?
8. Ulubieni wykonawcy?
9. Macie zwierzęta domowe?
10. Hobby?
11. Mieliście tzw. "fazę na Loom BanBands"?

Czekam na odpowiedzi, dziewczyny!
Ja.juz kończę, paluszki bolą :(


Mjenta

1 komentarz:

Radzę się zastanowić... ;)