poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Co mnie dziś zdziwiło?

Cześć!
Z tej strony Zoza.
Otóż dziś gdy chciałam wejść na MSP, wyświetlił mi się komunikat :
Nie mam zielonego pojęcia o jakie zdjęcie chodzi. Wydaje mi się, że żadnego nie ubyło, zresztą nie wstawiam takich, które są niezgodne z regulaminem.
Nie ukrywam, że się przestraszyłam. Na szczęście bana nie dostałam.
Przede wszystkim byłam zszokowana, ponieważ przecież nie ma na MSP już ostrzeżeń, prawda?
Czyżby powróciły?

Co o tym sądzicie?

`Zoza

8 komentarzy:

  1. Ja też dostałam ostrzeżenie ze względy na zdjęcie :o
    Przypadek ? NIE SĄDZĘ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, najlepsze jest to, ze niezbyt wiem o co im chodzi. Modzi przesadzaja!
      `Anonim #BoCo xD Sory za bledy, pisze z komorki.

      Usuń
    2. Modzi zablokowali mi adres IP bez powodu ><
      MSP - skończone, bo IP zablokowane ><

      Usuń
    3. Kiedy to zrobili? :o

      Usuń
    4. Wczoraj (14 kwietnia) o 11 ><

      Usuń
    5. CO?!?!?!
      Zabije chujof :_:

      Usuń
    6. Już nie ma po co xd
      Zablokowali
      Odblokowali
      Nie mam pojęcia jak działa ich logika, ale #cotam xd

      Usuń
  2. Ja nigdy żadnego bana nie dostałam, ale ostrzeżenie za napisanie "Daali mi baaananaa x-o'' Nie pytać się czemu to napisałam XD
    I wg to pierwszy raz wchodze na tego bloga i chyba tu zostaje xD

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)