piątek, 3 kwietnia 2015

Co? Jak? Dlaczego? + LBA

Witam!
Z tej strony Zoza.
Przepraszam Was za brak postów.
Już wyjaśniam dlaczego nie pojawiały się od około dwóch tygodni.
Bowiem mój jakże wspaniały Norton, zrył mi połączenie z internetem na moim laptopie.
Nie mogę uruchomić przeglądarki na moim komputerze. Wyświetla się, że mam ograniczony dostęp do sieci.
Nie wiem, czy będę to naprawiać.
Obecnie korzystam z laptopa mamy, a niezbyt mi się uśmiecha by ktoś oprócz z najbliższych moich kręgów (przyjaciółki) dowiedział się o blogowaniu.
W sumie moja mama nie miałaby nic przeciwko, bo za rok piszę test szóstoklasisty i tylko udoskonalam swoje umiejętności polonistyczne, jednak dla mnie to jest dość krępujący temat.
Będę starała się na razie narobić postów na zapas i ustawiać publikację.
Tak więc, jeszcze raz Was przepraszam.
Żeby nie posypały się teksty 'Nie możesz robić co Ci się żywnie podoba!', ostrzegam, że powiadomiłam o problemach Aleksę, gdy tylko one się pojawiły.

Po tym długim wstępie, przechodzę do sedna posta, czyli LBA.
Zostałam nominowana przez Adę.

1. Od kiedy grasz na MSP?
W sumie, to pamiętam mniej więcej. Moje pierwsze konto powstało w okolicach 20 lutego w 2013.
2. Ulubiony zespół.
Hah... Lubię the GazettE, Flow... Kiedyś moim ulubionym zespołem był MCR. Obecnie słucham raczej samych wykonawców np. Gerard Way. Nie umiem sprecyzować który jest moim ulubionym.
3. Ulubiona piosenka.
Od wczoraj jestem zakochana w Trust Me - Yuya Matsushita.
4. Ulubiona aktorka/aktora.
Benedict Cumberbatch jest świetny! Kocham go xD.
5. Z kim najbardziej 'zaprzyjaźniłaś' się na MSP.
Pamiętam, że jeszcze za czasów, gdy kryłam się pod nickiem Daianaa uwielbiałam pisać ze Sspectrą. Po jakimś czasie kontakt się urwał, jednak bardzo dobrze wspominam naszą znajomość. Do niedawna bardzo często pisałam z Koteczek2300TV, jednak obecnie najczęściej pisuję z naszą Ilonką.
6. Planujesz odejście z MSP.
I co ja mam tu powiedzieć? Kilkakrotnie planowałam. Miałam nawet taki okres czasu, gdy wchodziłam tylko, by zaktualizować status lub by logowanie mi nie przepadło. Obecnie mogę Wam tylko powiedzieć, że gdy mi się znudzi. Teraz, gdy piszę na tym blogu, nie potrafię...
7. Masz rodzeństwo?
Owszem, mam starszą o cztery lata siostrę. Teraz będzie szła do liceum.
8. Ile blogów czytasz, a na ilu piszesz?
Czytam... Eeee... Zoza musi policzyć... Czytam 8 blogów. Piszę na 3.
9. Wygrałaś coś kiedyś?
Tak. Kilka razy w loterii. Raz w totolotka 15 zł... Kiedyś wiecznie w zdrapkach...
10. Co według Ciebie powinno się zmienić w MSP?
Powinna być przywrócona stara wersja MSP na komórkach. W tej nowej wiecznie się wszystko zacina. Powinien być jeden chatroom do którego dostęp będą miały tylko osoby bez VIP-a. Przynajmniej ja tak uważam. Przede wszystkim, żeby kratki miały swoje bezpośrednie uzasadnienie.
11. Jakie są Twoje 3 najulubieńsze blogi?
emily-mccline-i-msp.blogspot.com
zadnenudy.blogspot.com
cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

To wszystkie pytania.
Ja nominuję:
przygody-z-msp-i-my.blogspot.com - Adrianna2005, ! Donata !, Bekka I Love, Keyleen.

Chcę wziąć tylko z tego bloga redaktorki, bo ich jestem najbardziej ciekawa.

Pytania :
1. Ulubiony zespół.
2. Ulubiony wykonawca.
3. Hobby.
4. Ulubiony aktor.
5. Ulubiony film/serial.
6. Ulubiona bajka/anime.
7. W jakim stylu się ubierasz?
8. Czy planujesz odejście z MSP?
9. Jakie blogi czytasz?
10. Na ilu blogach piszesz?
11. Czy masz rodzeństwo?


~
Myślę, że jest w porządku, a Wy?
`Pozdrawiam, Zoza ♥

2 komentarze:

Radzę się zastanowić... ;)